اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 24 ساعت گذشته صورت گرفت

امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر کرمان به 8 حادثه دیده

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان کرمان گفت: طی 24 ساعت گذشته گروه امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان کرمان به هشت نفر از حادثه‌دیدگان استان امدادرسانی کردند.

امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر کرمان به 8 حادثه دیده

حسین سام‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان از وقوع سه حادثه طی 24 ساعت گذشته در استان کرمان خبر داد و اظهار داشت: روز گذشته یک دستگاه تریلر با یک دستگاه زانتیا‌ در کیلومتر 28 محور انار - یزد برخورد کرد که پنج مصدوم برجای گذاشت.

وی افزود: با تیم اعزامی از سوی پایگاه ‌هلال‌احمر انار به محل حادثه‌، عملیات رها‌سازی مصدومان انجام گرفت‌ و تحویل‌ اورژانس شدند.

سام‌زاده همچنین با اشاره به برخورد یک دستگاه پژو 405 با یک دستگاه موتورسیکلت ‌افزود: در این برخورد که در کیلومتر 90 محور بم - زاهدان صورت گرفت، دو نفر حادثه دیده وجود داشت که پایگاه امدادی هلال‌احمر ریگان امدادرسانی به آنها را انجام داد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان کرمان از پرت شدن یک نفر از کوه ‌در کیلومتر 55 محور جیرفت - بم‌، منطقه جبالبارز خبر داد و گفت‌: فرد مصدوم توسط نیروهای عملیاتی پایگاه امدادی جبالبارز‌ پس از سه ساعت عملیات، نجات یافته و به مرکز درمانی انتقال داده شد.

انتهای پیام/2446/و10/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول