اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

قصه دنباله‌دار بیمارستان قشم/دکتر روحانی فروردین قیچی زد! بهره‌برداری در اردیبهشت

داستان پروژه بیمارستان قشم که در ماه‌های اخیر بعضا در راس اخبار رسانه‌ها قرار گرفته، علی‌رغم اینکه در یکی از آخرین ایستگاه‌های خود فروردین‌ به دست رئیس جمهوری مورد بهره‌برداری قرار گرفته، کماکان ادامه دارد.

قصه دنباله‌دار بیمارستان قشم/دکتر روحانی فروردین قیچی زد! بهره‌برداری در اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، پروژه بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم از آن دست پروژه‌هایی است که تاکنون مسائل و موارد زیادی را پشت سر گذاشته است.

این پروژه بیمارستانی طی فروردین سال‌جاری در جریان سفر ریاست جمهوری و وزیر بهداشت و چند مسئول رده بالای دولتی به قشم مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت به نحوی که قیچی بهره‌برداری این بیمارستان توسط ریاست جمهوری زده شد و سایت‌های مختلف و معتبر دولتی و رسمی از جمله پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری(+)، وب‌سایت رسمی سازمان منطقه آزاد قشم(+)، دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان(+) و سایت‌های متعددی خبری رسمی خبر افتتاح و بهره‌برداری این پروژه را انعکاس داده‌اند.

این در حالیست که طی روزهای گذشته و در مصاحبه‌ای اختصاصی با روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم در اظهارنظری قابل توجه و رسمی، دکتر محمد شکاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در سخنانی خبر از افتتاح و بهره‌برداری این بیمارستان در اواخر اردیبهشت ماه جاری خبر داده است.

این مسئله به طور ناخودآگاه سئوالاتی را در ذهن رقم می‌زند که چرا مسئولان مربوطه دست به چنین اقدامی زده‌اند و در حالی که آن گونه که گزارش می‌شود و یا دکتر شکاری در تازه‌ترین مصاحبه خود گفته است بخش‌هایی از این بیمارستان در هفته‌های آینده آماده بهره‌برداری می‌شود.

همچنین به گزارش و مشاهدات میدانی و عینی خبرنگار فارس این بیمارستان پس از بهره‌برداری به دست ریاست جمهوری هیچ گونه پذیرش بیماری نداشته است.

و حتی برخلاف آنچه که در پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری مبنی بر اینکه وی در جمع پزشکان و کارکنان این بیمارستان حضور یافته و سال نو را تبریک گفته، از مقطع بهره‌برداری و قیچی زدن به غیر از روز مذکور، تاکنون هیچ فردی با عنوان پزشک در این بیمارستان حضور نیافته چرا که حتی سیستم برق این بیمارستان نیز کماکان به طور کامل کاربردی نشده است.

دکتر محمد شکاری در گفت‌وگو با اداره کل روابط عمومی منطقه آزاد قشم (+) که مصاحبه آن طی روز گذشته از وب‌سایت رسمی منطقه آزاد منتشر شده گفته است: واگذاری بهره‌برداری این پروژه مهم بهداشتی و درمانی قشم به  دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان از مهمترین دستاوردهای سفر ریاست محترم جمهوری به قشم در نوروز 94 بود.

وی با اشاره به تاکید ریاست جمهوری برای بهره‌برداری از بیمارستان پیامبر اعظم (ص) در فروردین ماه‌جاری، یادآور شد: به دلیل آماده نبودن کامل بخش تاسیسات این پروژه بزرگ، متاسفانه بهره‌برداری از این بیمارستان به آخر اردیبهشت‌ماه سال‌جاری موکول شده است.
به گفته شکاری، هر هفته دو جلسه در استان و منطقه آزاد قشم با حضور رئیس، معاونان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و مسئولان شبکه بهداشت و درمان قشم با هدف بهره‌برداری سریع‌تر و ارائه خدمات مناسب به بیماران در این پروژه بهداشتی و درمانی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به مراحل خرید یک دستگاه سی‌تی‌اسکن و MRI برای این مجموعه درمانی، گفت: علاوه بر انتقال 20 پزشک متخصص و 150 پرسنل پرستاری بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) شهر قشم به بیمارستان جدید، مجوز به کارگیری 100 پرستار و کادر درمانی نیز با جدیت دنبال می‌شود.

انتهای پیام/88001/ش40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول