اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مطرح کرد

جدیت در امر نظارت بر سلامت غذایی مردم اصفهان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از جدیت در امر نظارت بر سلامت غذایی مردم این استان در برنامه این دانشگاه در سال جاری خبر داد.

جدیت در امر نظارت بر سلامت غذایی مردم اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، غلامرضا اصغری ظهر امروز در آیین رونمایی از سند سلامت شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه امسال سال همدلی و هم‌زبانی است و نخستین روز از هفته سلامت به نام روز سلامت و همکاری بین‌بخشی نامگذاری شده است، اظهار کرد: در تجربه جهانی سازمان جهانی بهداشت و کشورهای مختلف دنیا، سلامت یک امری است که از عهده یک سازمان برنیامده بلکه فقط با همکاری بین‌بخشی با سایر دستگاه‌ها محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه جامعه‌‌ای سالم است که مردم آن از سلامت جسمی برخوردار باشند، افزود: آموزش خودمراقبتی به مردم و ارتقای آگاهی عموم در حوزه سلامت یکی از اقداماتی است که می‌تواند از بروز بیماری‌ها جلوگیری کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: با کمال تأسف در سال‌های اخیر به دلیل کم‌آبی، خشکسالی و آلودگی‌ها در استان اصفهان مشاهده شده که از پساب‌های فاضلاب و لوله‌کشی‌های غیرقانونی برای مزارع کشاورزی استفاده می‌شده است.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز در راستای حفظ سلامتی مردم نسبت به نظارت بر مواد غذایی بسیار تاکید دارد.

اصغری اضافه کرد: طی چند روز گذشته در اصفهان مواردی از اسهال خونی و استفراغ مشاهده شده که به همین دلیل نظارت‌ها در عرصه تولید و توزیع مواد غذایی و اهمیت سلامت غذایی مردم برای مسئولان بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/63012/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول