اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان:

تمام شهرستان‎های همدان صاحب کلینیک ویژه می‏‌شوند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان کلینیک‎های ویژه در تمام شهرستان‎های استان ساخته می‎شود.

تمام شهرستان‎های همدان صاحب کلینیک ویژه می‏‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدرضا عبادیان ظهر امروز در کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان همدان اظهار کرد: سال گذشته همزمان با اجرای طرح تحول نظام سلامت تمام مطالبات پزشکان و پرستاران پرداخت شد.

وی با اشاره به رضایتمندی نسبی بیماران از مراکز درمانی افزود: سال گذشته تعداد 800 هزار بیمار در سطح استان در کلینیک‌های ویژه مورد ویزیت تخصصی قرار گرفتند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: سال گذشته تعداد 182 هزار بیمار در مراکز درمانی استان بستری شدند که این بیماران بعد از ترخیص با بهره‌مندی از طرح تحول نظام سلامت تنها 10 درصد هزینه‎های درمانی را پرداخت کردند.

وی با اشاره به ویزیت عمومی یک‌میلیون و 200 هزار بیمار در سطح استان گفت: در سال گذشته 12 هزار مورد زایمان طبیعی به صورت رایگان در بیمارستان‎های استان در راستای طرح تحول نظام سلامت انجام شده است.

عبادیان با بیان اینکه 8 هزار و 500 متر مربع برای احداث کلینیک ویژه در شهرستان همدان در نظر گرفته شده است، افزود: با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان کلینیک‎های ویژه در تمام شهرستان‎های استان ساخته می‎شود.

وی عنوان کرد: همچنین به منظور ایجاد احساس رضایتمندی و اطمینان در همراهان بیمار مبلغ 10 میلیارد تومان برای بخش هتلینگ بیمارستان‎ها در استان هزینه شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه اورژانس پیشانی سیستم درمانی است و باید در این بخش آراستگی، انسجام و احترام در بهترین شکل ممکن باشد، تصریح کرد: متأسفانه اورژانس بیمارستان‎های استان شرایط مناسبی ندارد.

وی افزود: در راستای ارتقای وضعیت اورژانس بیمارستان‎ها اعتبار خاصی اختصاص داده شده و همه اورژانس‌ها به جز شهرستان اسدآباد از این اعتبار بهره‎مند شده‌اند.

عبادیان خاطرنشان کرد: امسال 60 تخت ویژه بخش آی.سی.یو به بیمارستان‌های استان افزوده می‌شود.

انتهای پیام/89009/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول