اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان تأکید کرد

نظام تعلیم و تربیت بستری مناسب جهت نهادینه کردن مقوله سلامت

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: آموزش و پرورش از بسترهای لازم جهت نهادینه کردن مقوله سلامت و تندرستی در جامعه برخوردار است.

نظام تعلیم و تربیت بستری مناسب جهت نهادینه کردن مقوله سلامت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابراهیم جهانگیری صبح امروز در صبحگاه مشترک اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان و دانشگاه علوم پزشکی کرمان، اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی و اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمان در جهت برنامه‌های سلامت تفاهم‌نامه‌های متعددی را به امضاء رسانده‌اند.

وی بیان داشت: تلاش ما بر این است تا بتوانیم با استفاده از منابع هر دو دستگاه، مسائل مختلف جامعه را به ویژه در حوزه سلامت دنبال و ارتقاء ببخشیم.

جهانگیری افزود: اعتقاد ما بر این است در هر زمینه‌ای بخواهیم در جامعه اقدامی مؤثر صورت گرفته و نهادینه شود، یکی از گذرگاه‌های سهل‌الوصول آن آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: در سال دولت و ملت نیز این همدلی و همراهی دولت و مردم باید با فعالیت بیشتر دستگاه‌های اجرایی فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: در سیستم آموزش و پرورش مباحث ویژه‌ای از جمله سلامت جسم و روح جامعه دانش‌آموزی و فرهنگیان از طریق پیشگیری، خودمراقبتی و هر راهی که بتواند سلامتی را در جامعه ارتقاء دهد، دنبال می‌شود.

جهانگیری بیان داشت: پیش‌بینی معاونت تربیت بدنی و سلامت و اداره سلامت و تندرستی در ساختار آموزش و پرورش نیز در جهت این امر مهم صورت گرفته است.

وی گفت: بستر آموزش و پرورش برای برقراری ارتباط به منظور نهادینه ‌کردن مقوله مهم سلامت و تندرستی آماده است.

انتهای پیام/80017/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول