اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان زنجان:

توسعه برنامه‌های آموزشی از اولویت هیئت ورزش‌های همگانی زنجان است

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان زنجان از توسعه برنامه‌های آموزشی شهرستان‌های تابعه در دستور کار هیئت ورزش‌های همگانی زنجان خبر داد.

توسعه برنامه‌های آموزشی از اولویت هیئت ورزش‌های همگانی زنجان است

محمدکریم رحیمی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با توجه به اهمیت ورزش همگانی در جامعه امروزی هیئت ورزش‌های همگانی استان زنجان برنامه‌های متنوعی را برای به‌کارگیری نیروهای کاربردی، متخصص و تعامل با ارگان‌های مختلف در همگانی‌سازی ورزش در استان زنجان در نظر دارد.

وی تصریح کرد: ورزش گروهی و همگانی در کشور ما از پیشینه چندین هزار ساله برخوردار است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان زنجان با اشاره به کارکرد آموزشی ـ تربیتی بازی‌ها و ورزش‌های گروهی سنتی افزود: ورزش‌های گروهی سنتی امروزه نیز می‌توانند عامل موثری در فرآیند جامعه‌پذیری و درونی‌کردن هنجارهای اجتماعی، کمک به انسجام و همبستگی اجتماعی، کمک در دستیابی به اهداف انسانی از طریق راه‌های پذیرفته شده اجتماعی و کمک در سازگاری و تطبیق خود با شرایط محیطی به‌شمار آیند.

رحیمی‌زاده ادامه داد: امروز ورزش یکی از اموری است که به عناوین مختلف در جهان مطرح شده است و گروه زیادی به اشکال گوناگون با آن سروکار دارند و برخی از مردم، ورزشکار حرفه‌ای و گروهی ورزشکار آماتور هستند و گروهی طرفدار و علاقه‌مند به ورزش و دیدن برنامه‌ها، مسابقات و نمایش‌های ورزشی بوده و عده‌ای نیز از راه ورزش، امور زندگی خویش را می‌گذرانند.    

وی از برنامه‌های هیئت ورزش‌های همگانی در حوزه کمیته آموزش خبر داد و گفت: برگزاری کلاس بازآموزی پرانامایای یوگا بانوان، برگزاری کلاس مربیگری آمادگی جسمانی درجه 3 و برگزاری کلاس مربیگری آمادگی جسمانی درجه 3 در شهرستان ابهر و خرمدره از جمله اقدامات انجام شده کمیته آموزش هیئت ورزش‌های همگانی استان زنجان در سال 93 بوده است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان زنجان با اشاره به عملکرد مطلوب کمیته آموزش هیئت ورزش‌های همگانی استان اظهار داشت: برگزاری دوره تعیین سطح پیلاتس برای بانوان، برگزاری دوره تعیین سطح پیلاتس برای آقایان، برگزاری دوره بازآموزی یوگا و برگزاری دوره آمادگی جسمانی درجه 3 بانوان و آقایان در شهرستان زنجان از دیگر فعالیت‌های کمیته آموزش هیئت ورزش‌های همگانی استان بوده است.

رحیمی‌زاده در ادامه از تدوین تقویم کاری کمیته آموزش هیئت ورزش‌های همگانی استان خبر داد، ابراز کرد: برگزاری کلاس‌های ارتقاء مربیگری و داوری، برگزاری کلاس‌های آموزشی برای عموم مردم، برگزاری کلاس‌های آموزشی برای مدیران ارشد در زمینه توسعه ورزش همگانی و توسعه برنامه‌های آموزشی شهرستان‌های تابعه در راستای ارتقای وضعیت آموزشی از جمله برنامه‌های اصلی این کمیته در سال جاری می‌باشد.

وی در پایان تحول نظام آموزشی هیئت ورزش‌های همگانی استان زنجان را از مهمترین برنامه‌های این هیئت برشمرد.

انتهای پیام/73014/ک30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول