اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال هرمزگان:

اولویت هیئت والیبال هرمزگان استعدادیابی است

رئیس هیئت والیبال هرمزگان گفت: اولویت این هیئت در سال‌ جاری بر اصل استعدادیابی است.

اولویت هیئت والیبال هرمزگان استعدادیابی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون الهامی پیش از ظهر امروز در نشست روسای هیئت‌های ورزشی هرمزگان اظهار داشت: هیئت والیبال برنامه‌محوری در دستور کار قرار داده و محورهای آموزش، برگزاری مسابقات و استعدادیابی از مهم‌ترین این برنامه هیئت در سال‌ جاری است.

وی افزود: در سال گذشته برگزاری کلاس آموزش بین‌المللی والیبال در بندرعباس و خروجی پنج مربی بین‌المللی برای استان یکی از فعالیت‌های درخشان این هیئت بود و در جهت پیشبرد والیبال در سطح نوجوانان و جوانان تفاهم‌نامه‌ای با آموزش و پرورش استان بسته شد که امیدواری زیادی به موفقیت آن می‌رود که 21 کانون با اجرای آن تشکیل می‌شود.

عبدالمجید دبیده رئیس هیئت فوتبال استان هرمزگان گفت: برگزاری 21 کلاس آموزش مربیگری و داوری در سطح استان در تاریخ فوتبال استان بی‌سابقه بود که این هیئت در سال گذشته اجرایی کرد و در فوتبال ساحلی تیم فوتبال ساحلی بانوان شهرداری به مقام قهرمانی رسید و برای نخستین‌بار کلاس مربیگری فوتبال ساحلی در بندرعباس برگزار شد.

ادریس قریشی رئیس هیئت ناشنوایان در ادامه گفت: هیئت ناشنوایان یکی از هیئت‌های موفق در سال 93 بود که توانست در کشتی، دوومیدانی، بولینگ، فوتسال به موفقیت‌های خوبی برسد.

وی افزود: در سال گذشته علاوه بر موفقیت‌ این رشته‌ها، 12 نفر به تیم ملی دعوت شدند و مقام هیئت ناشنوایان که در رده 31 بود به رده 12 رسید.

در این نشست روسای هیئت‌ها نجات غریق، اسکیت، روستایی و عشایری، دوچرخه‌‌سواری، تیر و کمان، همگانی، پرورش اندام، نایب رئیس بانوان‌ بسکتبال، ژیمناستیک، موتورسواری ‌و اتومبیلرانی، کاراته، بوکس، کبدی، جودو و دوومیدانی با اعلام عملکرد خود در سال 93، بخشی از مشکلات خود را مانند کمبود بودجه، همچنین انعکاس ضعیف فعالیت‌های ورزشی از صدا و سیما و عدم اختصاص درصدی از درآمدهای شرکت‌های صنعتی غرب بندرعباس به ورزش استان اعلام کردند.

انتهای پیام/88001/ک30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول