اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط کریم:

همدلی و همزبانی چراغ هدایت ملت و مسئولان است

فرماندار رباط کریم در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان رباط کریم گفت: همدلی و همزبانی چراغ هدایت ملت و مسئولان است.

همدلی و همزبانی چراغ هدایت ملت و مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم، نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی و همزمان با روز زمین پاک با حضور مدیرکل محیط زیست استان تهران و مسئولان شهرستان برگزار شد.

فرماندار رباط کریم در این جلسه خواستار اجرایی شدن شعار سال از سوی دستگاه‌های اجرایی شهرستان شد و تأکید کرد: با توجه به نام‌گذاری سال به نام همدلی و همزبانی از سوی مقام معظم رهبری همه مسئولان وظیفه دارند به باور عینی در زمینه همدلی برسند تا بتوانیم آن را محقق و نهادینه کنند.

علی بیگی در ادامه گفت: همدلی و همزبانی یک واژه دوسویه است و هماهنگی بین مردم و دولت رابطه‌ای دوطرفه است و باید احزاب، رسانه‌ها، دولت و ملت در مسیر فرمایشات ولی امر مسلمین حرکت کنند، همدلی و همزبانی چراغ هدایت ملت است و نامگذاری سال‌ها، موضوعی است که نقش به‌سزایی در پیشرفت و توسعه کشور دارد.

وی به انتخابات اشاره کرد و اظهار کرد: حساس‌ترین و مهم‌ترین موضوع شهرستان در سال جاری به ترتیب دهمین و پنجمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است.

انتهای پیام/3154/ی/ض1002
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول