اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان رضوی خبر داد

تدوین 250 برنامه برای مسافران نوروزی خراسان رضوی

معاون هماهنگی امور زائران استاندار خراسان رضوی گفت: در ایام نوروز برای 10 میلیون و 500 هزار نفر جمعیت ورودی به استان و 6 میلیون 800 هزار نفر ورودی به مشهد 250 برنامه تدوین شد.

تدوین 250 برنامه برای مسافران نوروزی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسن واحدی عصر امروز در مراسم معارفه معاون جدید هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی که در سالن اجتماعات خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: حوزه معاونت عمران حوزه بسیار سنگین و حساسی است و علاوه بر وظایف عمرانی استاندار خراسان رضوی 40 مورد وظیفه دیگر هم به این معاونت واگذار شده است.

وی افزود: استفاده از ظرفیت نیروی انسانی، مشارکت بخش خصوصی و برنامه‌ریزی بلندمدت در راستای اثربخشی برای نسل آینده، استفاده از ظرفیت استان و پیگیری پروژه‌های منحصر به فرد در کشور از اهداف اصلی ما در معاونت عمرانی در سال‌های گذشته بوده است.

واحدی بیان کرد: در دفتر فنی نظارت بر پروژه‌ها به صورت سیستماتیک طراحی شد تا مدیریت واحدی بر این امر نظارت داشته باشد و به سیستم یکپارچه نظارت کشوری متصل می‌شود.

معاون هماهنگی امور زائران استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: کسب مقام نخست در مسکن مهر کشور، رتبه برتر نظارت عالیه اعتبارات، تدوین بسته پیشنهادی حاشیه شهر و طرح جامع شهر مشهد از مهم‌ترین اقدامات معاونت عمرانی بوده، همچنین اعتبارات عمرانی به صورت صد درصدی جذب شده و در روند ساخت پروژه‌ها در حال مصرف است.

وی با اشاره به اینکه مطالعات خط سه و چهار مترو مشهد به تصویب کشوری رسیده است، اظهار کرد: سامانه آموزش شهرداران راه‌اندازی شده است، همچنین در کل راه‌های استان ممیزی صورت گرفته و از نقاط حادثه خیز خارج شده و در بحث مدیریت آب استان جلسه‌ها و ستاد‌های ویژه برای حل مشکلات تشکیل شده است.

واحدی بیان کرد:  فعالیت‌های ستاد خدمات سفر به شکل جدی در ایام مختلف سال پیگیری می‌شود که در ایام نوروز برای 10 میلیون و 500 هزار نفر جمعیت ورودی به استان و 6 میلیون 800 هزار نفر ورودی به مشهد 250 برنامه تدوین شد و به شکل گسترده‌ای اقدامات در این راستا انجام شد.

معاون هماهنگی امور زائران استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: باید تمامی اقدامات در راستای زیارت راحت و کم‌خرج و با آسودگی از اقامت در مشهد انجام شود که در فاز دو طرح جامع زیارت این موارد به طور دقیق بررسی می‌شود.

گفتنی است، واحدی پیش از این معاون امور عمرانی استاندار خراسان رضوی بوده است.

انتهای پیام/3138/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول