اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان دشتستان خبر داد

ایجاد 3 هزار شغل جدید در دشتستان

معاون اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان دشتستان از ایجاد 3 هزار شغل جدید در دشتستان خبر داد.

ایجاد 3 هزار شغل جدید در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمد رفیع‌نظر بعد از ظهر امروز در بازدید از کارگاه‌های فعال در شهرستان دشتستان اظهار داشت: نقش کارگران در چرخه تولید و رونق اقتصادی بسیار مهم و اثربخش است و حمایت از کارگران در هر شرایطی لازم و ضروری است.

وی افزود: در سال گذشته و امسال، پیگیری‌های بسیار زیادی برای احقاق حقوق حقه کارگران در شهرستان دشتستان در سطح شرکت‌ها و سایر اماکن انجام داده‌ایم و نتایج بسیار خوبی نیز به دست آمده است.

معاون اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی دشتستان خاطرنشان کرد: دشتستان دارای جمعیت و وسعت بسیار بالایی است و تنوع شرکت‌ها و نهادها موجب شده جمعیت بالای کارگری در این شهرستان اشتغال داشته باشند که وظیفه مسئولان حمایت و پشتیبانی از این قشر است.

رفیع‌نظر تصریح کرد: فراهم کردن امکانات و تجهیزات رفاهی برای کارگران مورد تاکید است و امسال برای فعال سازی مجموعه ورزشی کارگران دشتستان اهتمام می‌ورزیم.

وی از فعالیت مستمر 850 کارگاه تولیدی و خدماتی در دشتستان خبر داد و گفت: بیش از 25 هزار و 300 نفر کارگر در این مجموعه‌های تولیدی و خدماتی اشتغال دارند.

معاون اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان دشتستان از ایجاد 3 هزار شغل جدید در دشتستان خبر داد و افزود: طی یکسال اخیر بیش از 2 هزار و 984 نفر از طرف واحدهای کاریابی دشتستان و تعهدات اشتغالزایی دستگاه‌های اجرایی در شرکت‌ها و صنوف مختلف مشغول به کار شدند.

انتهای پیام/2451/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول