اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل:

سایه سنگین بی‌توجهی به تنیس از بین می‌رود

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: سایه سنگین بی‌توجهی به رشته ورزشی تنیس روی میز از روی این رشته پرتحرک برداشته شده و در تلاش هستیم تا تنیس روی میز همگانی شود.

سایه سنگین بی‌توجهی به تنیس از بین می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایوب بهتاج عصر امروز در مجمع انتخاباتی تنیس روی میز استان اردبیل اظهار کرد: ما همه هیئت‌های ورزش را به ویژه هیئت ورزشی پرتحرک و پرطرفدار تنیس روی میز را حمایت می‌کنیم اما بر این باوریم که این رشته ورزشی باید از حالت ایستا و در جا زدن رهایی پیدا کند.

وی با بیان اینکه وضعیت این رشته ورزشی در یک سال گذشته روند رو به جلویی نداشته و یک وضعیت انسجام‌ یافته‌ای را در این رشته ورزشی شاهد نیستیم، تصریح کرد: در استان اردبیل آمار ورزشکاران سازمان‌ یافته رشته تنیس روی میز به تعداد 330 نفر قابل قبول نیست و آنچه در این آمار قابل تأمل است اینکه نیمی از این ورزشکاران در مرکز استان و نیم دیگر در 9 شهرستان دیگر فعالیت می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: هر چند تنیس در برخی از مدارس و دانشگاه‌ها دایر بوده و جوانان نیز نسبت به آن رغبت نشان می‌دهند اما در کل وضعیت مطلوبی را در این حوزه شاهد نیستیم.

بهتاج از آموزش و پرورش و مراکز علمی، دانشگاهی خواست تا در ترویج و نهادینه شدن حرفه‌ای این رشته ورزشی در بین جوانان تلاش کنند تا شاهد توانمندی رشته تنیس در استان و کسب موفقیت‌های بیشتر در سایر مناطق باشیم.

وی از دبیر فدراسیون تنیس روی میز خواست تا در تأمین اعتبار و تزریق برخی از امکانات و تجهیزات ورزش تنیس روی میز استان را همراهی کرده و به تقویت آن کمک کنند.

بهتاج با حمایت از رئیس هیئت تنیس روی میز بیان کرد: به هیچ وجه ورزش و جوانان در پشت پرده و یا به صورت لابی‌گری‌ قصد حمایت از فرد خاصی را ندارد و در انتخابات به همه کاندیداها به دید عادلانه و یکسان نگاه کرده تا با برآیند رأی مجمع شایسته‌ترین افراد برای سمت ریاست هیئت انتخاب شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل ضرورت جذب اسپانسرها و برگزاری رویدادهای مختلف ملی و منطقه‌ای را به میزبانی اردبیل یادآور شد و اضافه کرد: تلاش می‌کنیم تا ما نیز در حد وسع و توان برخی از امکانات و تجهیزات را در اختیار شهرستان‌ها قرار دهیم.

انتهای پیام/62001/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول