اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی:

طرح جامع شهر قزوین با حضور مسئولان استانی بررسی شود

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است مسائل و مشکلات مربوط به طرح جامع شهر قزوین در جلسه‌ای با حضور مسئولان استانی بررسی شود.

طرح جامع شهر قزوین با حضور مسئولان استانی بررسی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی امشب در نشست شورای اسلامی شهر قزوین که در سالن مفاخر شهرداری مرکز برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مواردی که در مبانی دینی ما آمده اما در مدیریت‌ها مورد غفلت قرار می‌گیرد، امدادهای غیبی است.

وی افزود: این امدادهای غیبی به برخی مقدمات نیاز دارد که جلب رضایت مردم و اجرای عدالت از مهمترین آن‌هاست.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امدادهای غیبی در طول عمر انقلاب مشهود بوده و مقام معظم رهبری نیز سال گذشته در دیدار نمایندگان مجلس خبرگان به نمونه‌ای از آن‌ها در دوران دفاع مقدس اشاره کردند.

حسینی عنوان کرد: در صورت اجرای عدالت است که می‌توان امدادهای غیبی را از خداوند خواست و بدون آن خداوند هرگز کسی را یاری نمی‌کند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر کسی نماز بخواند و روزه بگیرد اما عدالت را رعایت نکند، خداوند نیز به وی امدادهای خود را نمی‌رساند.

حسینی اضافه کرد: گاهی برخی رفتارها منجر به بی‌عدالتی می‌شود که باید از بروز آن جلوگیری به عمل آورد تا بتوان رضایت مردم و در نتیجه امدادهای غیبی را به دست آورد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: روابط و رودربایستی‌ها در جامعه سبب شده است که مشکلاتی به وجود آید، میلیاردها تومان از بیت‌المال دزدیده شود و به خارج از کشور برود و عده‌ای سوءاستفاده کردند.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «ملت و دولت؛ همدلی و همزبانی» تصریح کرد: همدلی و همزبانی آن است که نقاط ضعف یکدیگر را مطرح و رفع کنیم تا رضایت مردم جلب شود.

حسینی یادآور شد: باید ضمن تلاش برای تقویت نقاط قوت، از این نقاط مثبت مراقبت و بر آن نظارت شود تا از بین نرود و رشد کند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مسائل جزئی در شهرها و روستاها وقت زیادی از نمایندگان مردم در مجلس را به خود اختصاص می‌دهد و دیگر فرصتی برای رسیدگی به امور کلان باقی نمی‌ماند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح جامع شهر قزوین و نحوه رسیدگی به مسائل مربوط به آن اضافه کرد: در خصوص طرح جامع شهر قزوین از جمله موضوع شمال اتوبان لازم است جلسه‌ای با حضور استاندار، معاون هماهنگی امور عمرانی وی، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، نمایندگان قزوین در مجلس و مدیران مرتبط با موضوع تشکیل شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این جلسه می‌توان مسئله را مورد بحث و بررسی قرار داد و با بیان استدلال‌ها، نظرات و نقاط توافق و اختلاف تصمیم‌گیری کرد.

حسینی عنوان کرد: در خصوص موضوع خیابان شهید انصاری شرقی و اختلاف میان شهرداری و اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و نیز دیگر موارد موجود در استان باید نمایندگان قزوین در مجلس را به جلسات دعوت کنند تا آنان در جریان امور قرار گیرند و بتوانند در رسیدگی به امور مؤثر واقع شوند.

انتهای پیام/77011/ج40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول