اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سابق تربیت بدنی کهگیلویه و بویراحمد:

حذف نام شهید فتاحی از ورزشگاه بزرگ یاسوج حرکتی ضدارزشی است

مدیرکل سابق تربیت بدنی کهگیلویه و بویراحمد گفت: حذف نام شهید فتاحی از ورزشگاه بزرگ یاسوج حرکتی ضدارزشی است.

حذف نام شهید فتاحی از ورزشگاه بزرگ یاسوج حرکتی ضدارزشی است

حمزه دامیده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه در دولت قبل و البته دولت کنونی برای ساخت و تکمیل ورزشگاه بزرگ یاسوج زحمات زیادی کشیده شد، اظهار کرد: همه این خدمات مربوط به نظام جمهوری اسلامی است و دولت‌ها تنها مجری اجرای این پروژه‌ها هستند.

مدیرکل سابق تربیت بدنی استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از پروژه‌های ماندگار نظام جمهوری اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد را ورزشگاه بزرگ 15 هزار نفری این شهر ذکر کرد و گفت: همه امروز خوشحال هستیم که چنین ورزشگاه بزرگ و مدرنی در شهر و دیار ما ساخته می‌شود و فرقی نمی‌کند که این ورزشگاه در چه دولتی افتتاح می‌شود بلکه مهم این است که در دوره استقرار نظام جمهوری اسلامی و به دست فرزندان همین مرز و بوم افتتاح می‌شود.


نمایی از ورزشگاه بزرگ یاسوج که با حذف نام شهید فتاحی با نام آزادی افتتاح می‌شود

دامیده با برگشت به دوره گذشته و زمان کلنگ‌زنی این ورزشگاه گفت: در دوره مدیرکلی جناب آقای عبدی افتخاری کلنگ این ورزشگاه به زمین زده شد و در همان دوره نام شهید علی فتاحی بر روی ورزشگاه و استادیوم گذاشته شد.

وی افزود: هم در آن دوره و هم در دوره مدیریت بنده این ورزشگاه را به نام شهید علی فتاحی می‌شناختیم و در شورای فرهنگ عمومی استان هم چنین نامی بر روی ورزشگاه گذاشته و تصویب شده بود.

دامیده با اشاره به اینکه اکنون همه در مقابل خانواده شهید والامقام شرمنده‌ایم و خانواده شهید این سئوال را از ما مسئولان دارند که چرا اصولا نام شهید را بر ورزشگاه گذاشتید که امروز درصدد حذف آن هستید، خاطرنشان کرد: باب شدن چنین رویه‌ای در استان به غیر از حذف تدریجی ارزش‌ها در جامعه اثر و نتیجه‌ای ندارد.

مدیرکل سابق تربیت بدنی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: جامعه ورزش استان به همین سادگی از کنار چنین موضوعی نخواهد گذشت و تا پیگیری و حصول نتیجه اقدام می‌کنیم.

انتهای پیام/2571/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول