اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خرم‌دره خبر داد

برگزاری مراسم معنوی جشن فرشتگان با حضور ایتام و حامیان در خرم‌دره

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خرم‌دره از برگزاری مراسم معنوی جشن فرشتگان با حضور ایتام و حامیان در خرم‌دره خبر داد.

برگزاری مراسم معنوی جشن فرشتگان با حضور ایتام و حامیان در خرم‌دره
ابوالفضل احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال نیز مطابق سنوات گذشته برنامه‌های متعددی همزمان با ایام البیض و دهه نخست رجب در شهرستان خرم‌دره اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های کمیته امداد خرم‌‎دره در این ایام برگزاری جشن فرشتگان با حضور حامیان و ایتام است، تصریح کرد: این مراسم با حضور ایتام زیر 10 سال و با هدف ایجاد نشاط و شادابی بین ایتام برگزار خواهد شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خرم‌دره همچنین از برگزاری مراسم نامه نویسی به حامیان با عنوان تشکر از پدر معنویم خبر داد و گفت: این برنامه در قالب ارسال مکالمه برای حامیان مرد، توسط فرزندان با مضمون اعلام موفقیت‌های فردی، خانوادگی، تحصیلی و علمی فرزندان برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به برپایی ایستگاه‌های حامی یابی در قالب طرح اکرام ایتام خبر داد و اظهار کرد: این طرح در مساجد میزبان مراسم معنوی اعتکاف اجرایی خواهد شد.

احمدی در ادامه به برگزاری کارگاه‌‎های آموزشی در ایام البیض اشاره کرد و گفت: این کارگاه‌ها به منظور تبیین جلوه‌های ویژه اکرام در ارتقای امید به زندگی و شادابی، الگوپذیری فرزندان از حامیان در عرصه‌های مختلف زندگی با حضور حامیان برگزار خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری مراسم دیدار حامیان مردم با ایتام تحت حمایت خبر داد و تصریح کرد: این مراسم نیز به منظور قدردانی از زحمات پدرانه حامیان به ویژه حامیانی برگزار می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خرم‌دره در ادامه با اشاره به اینکه در این ایام به منظور سطح ارتقای دینی و معلومات قرآنی مددجویان محافل انس با قرآن در شهرستان برگزار خواهد شد، اضافه کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی در قالب کتابخوانی، خطبه نهج‌البلاغه، برگزاری مراسم زیارت عاشورا و زیارت امین‌الله نیز از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت این ایام در خرم‌دره اجرایی می‌شود.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از نحوه اجرای طرح اکرام ایتام در خرم‌دره و مشارکت‌هایی که حامیان در این طرح داشته‌اند، افزود: سال گذشته 103 یتیم زیرپوشش این نهاد بودند و کفالت آنها را 600 حامی عهده‌دار بودند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خرم‌دره با اشاره به مساعدت مطلوب حامیان در کمک به ایتام اضافه کرد: سال گذشته یک میلیارد و 258 میلیون ریال کمک مردمی در طرح اکرام ایتام شهرستان خرم‌دره جمع‌‎آوری شده است.

وی ضمن تقدیر از حامیان و خیرین خرم‌دره‌ای از آنها خواست که در سال جاری نیز کمیته امداد را در ارائه خدمات مطلوب به مددجویان این نهاد همراهی کنند.

انتهای پیام/73005/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول