اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی قائم‌شهر:

دستگیری قاتل مرد جوان در قائم‌شهر/تنبیه شوهر به مرگ وی ختم شد

فرمانده انتظامی قائم‌شهر از قتل مرد ۲۸ ساله توسط همسرش در این شهرستان خبر داد و گفت: همسر مقتول برای تنبیه شوهرش از دو نفر کمک گرفت که نهایتاً منجر به قتل همسرش شد.

دستگیری قاتل مرد جوان در قائم‌شهر/تنبیه شوهر به مرگ وی ختم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قائم‌شهر، محمدرضا قدمی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه در فروردین‌ماه امسال مردی 28 ساله که با ضربات چاقو مجروح شده بود به یکی از مراکز درمانی قائم‌شهر انتقال داده شد، اظهار کرد: این مرد از ناحیه شکم به شدت دچار جراحات شده بود که در بیمارستان جان باخت.‌

وی با بیان اینکه مأموران پلیس آگاهی این شهرستان با دریافت این خبر سریعا به محل حادثه عازم شدند، افزود:
قاتل مرد 28 ساله و هم‌دستانش در کمتر از 12 ساعت توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی قائم‌شهر با اشاره به اینکه متوفی فردی به‌نام الف ـ م 28 ساله و متاهل بوده است، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی در همان دقایق اولیه تحقیق جوانی 17 ساله به نام ر ـ ح را که در حوالی این مرکز درمانی در حال پرسه زدن بود را به عنوان مظنون شناسایی و دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه تحقیقات اولیه توسط ماموران از فرد مظنون شکل گرفت، اضافه کرد: در این تحقیقات ماموران متوجه شدند همسر مقتول به نام الف ـ ع 25 ساله از قبل با شوهرش اختلاف داشته است و در شب حادثه نیز پس از خروج منزل خود توسط دو فرد ناشناس مورد حمله قرار گرفته و با چاقو به قتل رسیده است.

قدمی با اشاره به اینکه همسر مقتول به عنوان مظنون دستگیر و در بازجویی‌ها به آزار، اذیت‌ها، ضرب و شتم همسرش اعتراف کرد، یادآور شد: همسر مقتول در این باره در بازجویی‎های معترف شد که «برای تنبیه همسرم از  مردی به نام «ر» تقاضای کمک کردم و او نیز دو نفر دیگر به نام‌های ع ـ الف 21 ساله و ر ـ د 23 ساله را معرفی کرد و با پرداخت 40 میلیون ریال وجه نقد این افراد متقاعد به این کار شدند.

فرمانده انتظامی قائم‌شهر در پایان با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی قائم‌شهر با دریافت این اطلاعات، متهمان به قتل را دستگیر کردند، گفت: در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس با تایید اظهارات همسر مقتول، متهمان به قتل شناسایی و دستگیر شدند.

انتهای پیام/3141/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول