اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری یزد:

بودجه سازمان رفاهی تفریحی یزد به 10 میلیارد تومان می‌رسد

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری یزد با بیان اینکه بودجه امسال این سازمان نسبت به سال گذشته افزایش 30 درصدی داشته است، اظهار داشت: این بودجه امسال به حدود 10 میلیارد تومان خواهد رسید.

بودجه سازمان رفاهی تفریحی یزد به 10 میلیارد تومان می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، مسعود تاج‌آبی ظهر امروز در نشستی خبری با بیان اینکه اصلی‌ترین منبع درآمدی سازمان رفاهی تفریحی شهرداری یزد، تبلیغات محیطی است، اظهار داشت: به جز ایستگاه‌های اتوبوس و استندها، درآمد بقیه تبلیغات شهری عاید این سازمان می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: بودجه این سازمان در سال 91 بیش از یک‌ میلیارد تومان بود که این رقم در سال 92 به 3 میلیارد و در سال 93 به حدود 7 میلیارد تومان رسید و امسال نیز با توجه به اینکه سطح انتظارات مردم بالاتر رفته و انتظار کارهای قوی‌تری در سطح شهر دارند، این بودجه با 30 درصد افزایش به حدود 10 میلیارد تومان خواهد رسید.

تا‌ج‌آبی با بیان اینکه وضعیت تبلیغات شهری اندکی به حالت رکود رفته است، اظهار داشت: برخی دستگاه‌ها، اصناف، بانک‌ها و بسیاری از مؤسسات دیگر از فضاهای در اختیار خود نظیر پشت‌بام‌ها برای تبلیغات استفاده می‌کنند که تبلیغات در این حجم و سطح غیرمجاز است و با آنها برخورد خواهد شد.

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری یزد بیان کرد: متاسفانه در برخی موارد، رقابت میان کانون‌های تبلیغاتی نیز ناسالم شده و برخی کانون‌های قوی‌تر به لحاظ مالی، در مزایده‌ها شرکت می‌کنند و مزایده‌ها را تحت‌الشعاع قرار می‌دهند اما در نهایت نیز شاهد تبلیغات مؤثری در سطح شهر نیستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت مبلمان شهری یزد عنوان کرد: در شهر یزد در زمینه مبلمان شهری باید اقدامات جدی‌تری انجام شود و پشتوانه این مهم، انجام کارهای مطالعاتی است.

تاج آبی ادامه داد: طی سال گذشته توانستیم در ساخت ایستگاه‌های اتوبوس اقدامات جدیدی به ویژه در زمینه یکپارچه‌سازی انجام دهیم و این بحث در سال جاری، به شکل جدی‌تری ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری یزد یادآور شد: ایجاد مخازن زباله در سطح شهر با فلز و پلاستیک مشکلاتی ایجاد کرده بود اما تلاش شد تا از سنگ برای این مخازن استفاده شود و با تکمیل طرح‌ها امیدواریم بتوانیم چهره بهتری از مخازن زباله سنگی در شهر به نمایش بگذاریم و شاهد آلودگی‌های بصری که در گذشته ایجاد شده بود، نباشیم.

وی همچنین با اشاره به مشکل دیوارنگاری‌های شهر یزد نیز عنوان کرد: در این زمینه نیز باید کار جدی در شهر انجام شود و باید نقاشی‌های دیواری زیبا جایگزین دیوارنوشته‌های نامرتب شود.

تاج‌آبی همچنین از ارائه طرحی جدید برای نصب آبخوری‌ها در سطح شهر یزد خبر داد و اظهار داشت: یزد به دلیل گرمای هوا همچنین به دلیل اعتقادات خاص مردم، مملو از آبخوری و آبسردکن‌ است اما بسیاری از آنها پس از گذشت سال‌ها، چهره مناسبی ندارند و رغبتی برای نوشیدن آب از آنها در رهگذران ایجاد نمی‌شود.

وی تاکید کرد: بر اساس این طرح قرار است طرح‌های ویژه برای آبخوری‌ها در سطح شهر یزد نصب و ایجاد شود تا علاوه بر احیای سنت قدیم مردم یزد، نیاز مردم نیز به شکل زیبایی برطرف شود.

تاج‌آبی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سئوال خبرنگاری در مورد علت عدم نصب تلویزیون‌های شهری عنوان کرد: این اقدام سرمایه‌گذاری سنگینی می‌خواهد ضمن اینکه شرایط یزد برای نصب و استفاده از این تلویزیون‌ها مهیا نیست و این کار خدمات و فضای خاص خود را می‌طلبد.

انتهای پیام/2464/ی40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول