اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل حزب توسعه کرمانشاه مطرح کرد

شکایت از مدیرمسئول نشریه توقیف‌شده نشاط به اتهام نشر اکاذیب

دبیرکل حزب توسعه کرمانشاه از شکایت خویش از لطیف صفری مدیرمسئول نشریه توقیف‌شده نشاط به اتهام نشر اکاذیب و اهانت خبر داد.

شکایت از مدیرمسئول نشریه توقیف‌شده نشاط به اتهام نشر اکاذیب

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نشست اصلاح‌طلبان استان چندی پیش برای تشکیل شورای مشورتی 15 نفره در استان و در تالار شهید بهشتی شهر کرمانشاه برگزار شد.

این محفل با مجادله دو نفر از اصلاح‌طلبان به تشنج کشیده شد و کار از بگو مگو و درگیری لفظی به درگیری فیزیکی و زد و خورد و مشت و لگد بین این افراد و همراهان آن‌ها منجر شد که نهایتا پس از تماس با فرماندار، پلیس 110 در محل حضور پیدا کرد و موقتا درگیری متوقف شد.

پس از این مجادله؛ درگیری این اصلاح‌طلبان با یکدیگر در فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی، محافل داخلی و رسانه‌هایی که در اختیار دارند ادامه یافت تا اینکه پس از صدور بیانیه‌های رنگارنگ و کوتاه و بلند، موضوع ارسال نامه برای یکدیگر با مرقوم کردن نسبت‌هایی به یکدیگر موجب شد تا فعالان سیاسی لحظه‌های سرگرم کننده‌ای را سپری کنند.

موضوع از این فراتر رفت و کار به طرح شکایت در مراجع قانونی کشیده شد و البته معلوم نیست که آیا این آخرین ایستگاه ماجرا است یا اینکه این افراد با اقدامات خلاقانه دیگری، باز هم موجب جلب توجه افراد جامعه می‌شوند؟

حسن‌علی مهدوی‌‌چشمه‌گچی امروز در مورد ماجرای درگیری پیش آمده و نامه لطیف صفری، مدیرمسئول نشریه توقیف‌شده نشاط در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: پس از ماجرای درگیری رخ داده در جلسه اصلاح‌طلبان استان کرمانشاه، اتفاقات دیگری رخ داد.

دبیرکل حزب توسعه کرمانشاه با بیان اینکه لطیف صفری نامه‌ای برای من ارسال کرد و در آن الفاظی در مورد بنده به کار برده، تاکید کرد: روز گذشته وکیل من شکایتی تنظیم و امروز آن‌را تقدیم دادگاه کرده است.

وی با بیان اینکه احزاب اصلاح‌طلب برای من شهادت می‌دهند، افزود: لطیف صفری در سالن برگزاری همایش اصلاح‌طلبان به من توهین کرد و به همین دلیل و به دلیل به کار بردن الفاظ توهین‌آمیز در نامه وی به من، متن شکایت به مراجع قانونی ارائه شده است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه به اتهام نشر اکاذیب، توهین، اهانت، افترا، تشویش اذهان عمومی و تحریک افراد حاضر در سالن برای حمله به من از لطیف صفری شکایت کرده‌ام، تأکید کرد: قصد کوتاه آمدن از شکایت خویش را ندارم و موضوع را از طریق قانون پیگیری می‌کنم.

براساس این گزارش، وضعیت و نوع حل مشکلات درون‌حزبی در بین این افراد و عدم استفاده از گفت‌و‌گو به عنوان نخستین راه‌کار یک فرد در جامعه مدنی برای حل مسئله، توسط مردم رصد شده و مورد قضاوت قرار می‌گیرد.

حال سئوال جدی این است که این طیف وقتی در برخورد و رویارویی با موضوعات ابتدایی چنین رویکردی از خود نشان می‌دهند، واقعا چگونه در موضوعاتی همچون انتخابات و مسائل سیاسی و اجتماعی ادعای تصمیم‌گیری و هدایت بخشی از افراد را مطرح می‌کنند؟

انتهای پیام/2700/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول