اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

وزیر ورزش و جوانان:

وزنه‌برداری به لطف افرادی که در حاشیه نشسته‌اند به حاشیه می‌رود/ وزارت حق حمایت از نامزدها را ندارد

وزیر ورزش گفت: وزنه‌برداری خودش حاشیه‌ای ندارد اما به لطف افرادی که امروز در حاشیه نشسته‌اند دچار حاشیه‌هایی می‌شود.

وزنه‌برداری به لطف افرادی که در حاشیه نشسته‌اند به حاشیه می‌رود/ وزارت حق حمایت از نامزدها را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد گودرزی وزیر ورزش در مجمع فدراسیون وزنه‌برداری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حجت‌الله خطیب و عرض تسلیت به مناسبت درگذشت وی،‌ در مورد غیبت حسین رضازاده در مجمع اظهار داشت: رضازاده از قهرمانان و پهلوانان و اسوه و اسطوره‌هایی است که در ورزش ما بوده و امیدواریم فردی که به عنوان رئیس انتخاب می‌شود تداوم‌بخش راه وی در حوزه قهرمانی و ریاست فدراسیون باشد.

وی ادامه داد: از رضازاده قدردانی می‌کنم و متأسفم که به خاطر مأموریت و محدودیت های قانونی نتوانست در این مجمع باشد که دلایل آن را سجادی با ذکر مستندات و ادله اعلام خواهد کرد.

وزیر ورزش گفت: بعضاً صحبت‌هایی می‌شود و فضاهایی ایجاد می کنند که از رفتار قانونی ما تعبیر سیاسی می‌شود و این زیبنده نیست. آنچه از بدو حضور من تأکید شده رعایت قوانین و مقررات است، اگر قانون به مذاق ما خوش نمی‌آید و یا اشتباهاتی دارد باید تلاش کنیم از طریق مجلس آن را تغییر دهیم، اما ما تابع قانون هستیم و شاید تعابیر مختلفی از آن بشود ولی باید از آن تمکین کرد. 

گودرزی یادآور شد: از طباطبایی تشکر می کنم که در این مدت کوتاه منشأ خدماتی بود و در زمانی که در اردو به خدمت ملی‌پوشان رسیدم دیدم که همه از او رضایت دارند و امیدوارم کسی که به عنوان مسئول انتخاب می‌شود، با تأسی از این رفتار در جهت توسعه و رشد وزنه‌برداری گام بردارد.

وی گفت: دوست عزیزی عنوان کرد که نباید نگاه ما به یک سالن و چند تخته باشد، البته نخبه‌پروری از اهم برنامه‌هاست و کشور ما مملو از استعدادهایی است که باید شناسایی شوند که این استعدادها به صورت بالقوه در جامعه حضور دارند، بنابراین باید تلاش شود تا زمینه برای بروز این استعدادها فراهم شود. 

وزیر ورزش تأکید کرد: سختی کشیدن و تلاش کردن را در کسوت مربی، ورزشکار و مدیر می‌فهمم و با مشکلات آشنا هستم و تشکر می‌کنم از اینکه بدون چشمداشت و هیچ حمایتی از جانب ما تلاش می‌کنید و چراغ وزنه‌برداری را روشن نگه می‌دارید که اثرات آن را در میادین بین‌المللی و جهانی می‌بینید.

وی افزو: گاهی اوقات دوستان مطرح می‌کنند که ما کاندیدای وزارت ورزش هستیم شاید دوستانشان در وزارت ورزش باشند و اینگونه وانمود می‌کنند که وزارت شخصی را پیش‌بینی کرده که رئیس می‌شود اما چنین چیزی نیست و نه بنده و نه معاونانم اجازه نداریم هیچ گاه به یک فرد نگاه ویژه‌تری کنیم.

وی ادامه داد: اگر از جانب بنده یا مجموعه معاونت ها کسی با رؤسای هیت‌ها تماس گرفت و اعلام کرد که کاندیدای خاص تحت حمایت ما است، این موضوع وجود ندارد و هیچ کاندیدای نسبت به دیگران برای ما ارجحیت ندارد و همه یکسان هستند.

گودررزی گفت:‌از همه می‌خواهم که از رفتارهای غیرعادلانه پرهیز کنند و چنین اظهارنظرهایی نداشته باشند. البته برای برخی مجامع پیش رو نیز شنیده‌ام برخی افراد با مدیران کل رؤسای هیأت‌ها تماس می‌گیرند و می گویند از یک کاندیدا حمایت شود، اما مقام معظم رهبری فرمودند که رأی حق الناس است و این یعنی که شاید در مورد رأی خومان مجاز باشیم اما اجازه نداریم که رأی دیگران را تغییر بدهیم که این کار نه قانونی و نه شرعی است. اگر کسی از جانب ما تماس گرفت، این کار کاملاً مردود است و اگر چنین چیزی وجود داشته باشد خودمان انتخابات را مخدوش می‌کنیم.

وزیر ورزش که در بین صحبت هایش دو بار به خبرنگاران تذکر داده بود، در پایان صحبت هایش گفت: وزنه‌برداری خودش حاشیه‌ای ندارد اما به لطف افرادی که امروز در حاشیه نشسته‌اند دچار حاشیه‌هایی می‌شود و آنها فضایی ایجاد می‌کنند که به نفع ورزش نیست. از هیچ همه چیز ساختن و افشاگری‌های غیرعادلانه مجاز نیست، امیدوارم فردی که رئیس می‌شود استفاده از خرد جمعی و توانمندی مجموعه را دردستورکار قرار دهد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول