اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تنظیم بازار جنوب کرمان اعلام کرد

پیش‎بینی خرید تضمینی 80 هزار تن گندم از کشاورزان جنوب کرمان

مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده‎های کشاورزی جنوب کرمان گفت: پیش‎بینی می‎شود، بیش از 80 هزار تن گندم از کشاورزان این منطقه به صورت تضمینی خریداری شود.

پیش‎بینی خرید تضمینی 80 هزار تن گندم از کشاورزان جنوب کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، عنایت سالاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: تاکنون بیش از 26 هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان منطقه جنوب کرمان خریداری شده است.

وی ارقام گندم خریداری شده را دوروم و معمولی دانست و بیان کرد: پیش‎بینی می‎شود، بیش از 80 هزار تن گندم از کشاورزان این منطقه خریداری شود.

سالاری تصریح کرد: رقم دوروم گندم به ازای هر کیلوگرم یک‌هزار و 185 تومان و رقم معمولی با قیمت یک‌هزار و 155 تومان از کشاورزان خریداری می‎شود.

مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده‎های کشاورزی جنوب کرمان گفت: مراکز خرید گندم منطقه کارخانه‎های آرد شهرستان‎های جیرفت، کهنوج و سیلوی جیرفت هستند.

وی افزود: همچنین تاکنون بیش از 2 هزار تن محصول پیاز به صورت تضمینی خریداری شده که قیمت آن به ازای هر کیلوگرم 240 تومان است.

سالاری عنوان کرد: بیش از یک‌هزار و 200 تن محصول گوجه‎فرنگی نیز به صورت توافقی از کشاورزان جنوب کرمان خریداری و به استان‎های کشور ارسال شده است.

مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده‎های کشاورزی جنوب کرمان گفت: مباشر خرید محصولات گوجه‎فرنگی و پیاز در این منطقه اتحادیه تعاون روستایی است.

سالاری خاطرنشان کرد: خرید تضمینی با توجه به پیگیری‎های رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان و حمایت وزیر جهادکشاورزی از تولیدکنندگان و کشاورزان انجام می‎شود.

انتهای پیام/80001/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول