اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه:

مطالبات فرهنگیان خارج از چارچوب نظام اسلامی نیست/ مطالبات صنفی دستاویز سودجویان قرار نگیرد

فرماندار قروه گفت: مطالبات فرهنگیان که با تجمع‌های آرام خواستار احقاق آن هستند، خواسته‌ای خارج از چارچوب نظام اسلامی نیست.

مطالبات فرهنگیان خارج از چارچوب نظام اسلامی نیست/ مطالبات صنفی دستاویز سودجویان قرار نگیرد
 به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، شعبان سپهر عصر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان که در فرمانداری قروه برگزار شد، اظهار داشت: فرهنگیان از راه‌های مشروع و قانونی خواسته‌های به حق و مطالبات صنفی خود را دنبال می‌کنند که این مطالبات کاملا فارغ از مطالبات سیاسی است.

وی با بیان اینکه برخی می‌خواهند این مطالبات را دستاویزی برای خود قرار دهند، افزود: فرهنگیان ما مطالبات خود را در درون حوزه نظام اسلامی و در چارچوب‌های انقلاب دنبال می‌کنند تا در چارچوب قانون بررسی و پاسخ گفته شود.

فرماندار قروه خاطرنشان کرد: هرچند ممکن است عده‌ای اندک به دنبال اغراض خاصی باشند اما اکثریت فرهنگیان دل در گرو نظام و آرمان های نظام اسلامی دارند و در میان فرهنگیانی که پرورش‌دهنده نسل آیت انقلاب هستند، معاند انقلاب وجود ندارد.

وی دنبال‌کردن مطالبات در درون حوزه نظام اسلامی را نشان‌دهنده مقبولیت نظام در نزد فرهنگیان دانست و گفت: معلمین ما در عناد و ستیز و تقابل با آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی نیستند و تنها در دل نظام خواسته‌های خود را دنبال می‌کنند.

فرماندار قروه در ادامه با بیان اینکه برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌ها باید منطبق با اقتصاد مقاومتی مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری باشد، افزود: در سال‌های اخیر شاهد کاهش بودجه کشور بوده‌ایم که متاثر از تحریم‌های ظالمانه دشمنان است.

وی خاطرنشان کرد: این کاهش بودجه منجر به تعلل در اجرایی‌شدن پروژه‌های عمرانی نخواهد شد و نهایت سعی خود را برای اجرایی کردن پروژه‌ها خواهیم کرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش قروه از تلاش اعضای این شورا در راستای رشد و ترقی فرزندان این مرز و بوم، تصریح کرد: مشکلات در همه بخش‌ها بسیار است اما تداوم مسیر مهم‌ترین رسالتی است که بر عهده ماست.

سپهر گفت: اگر روحیه خستگی‌ناپذیری با بهره‌گیری از تعالیم دینی در ما نهادینه باشد، در برابر مشکلات کوتاه نیامده و به وظایف و رسالت خود عمل خواهیم کرد.

وی بخش آموزش و پرورش را زیربنای توسعه جامعه دانست و افزود: آموزش و پرورش در گذشته به نام فرهنگ اطلاق می‌شد و این نشان‌دهنده اهمیت این نهاد در ساختن فرهنگ یک جامعه است.

فرماندار قروه با بیان اینکه در این راه مشکلات و تنگناهایی نیز وجود دارد که برخی از برنامه‌های رفع آن نیازمند منابع است، تصریح کرد: انتظاراتی که در این بخش به چشم می‌آید شاید فراتر از امکان باشد اما کاملا به جاست و باید به آن توجه ویژه‌ای داشت.

انتهای پیام/79009/ج/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول