اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

نمایشگاه دانشجویی هلال احمر در دانشگاه ملایر افتتاح شد

نمایشگاه دانشجویی هلال احمر در دانشگاه ملایر افتتاح شد.

نمایشگاه دانشجویی هلال احمر در دانشگاه ملایر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، ظهر امروز و به همت کانون دانشجویی هلال احمر، نمایشگاه تجهیزات امدادی با ارائه پوسترها، بروشورهای آموزشی و به نمایش گذاشتن پوشاک و وسایل امدادگران در محل دائمی نمایشگاه‌های دانشگاه ملایر افتتاح شد.

رئیس جمعیت جوانان هلال احمر ملایر در این مراسم با اشاره به اینکه فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر در پنج بخش عمده خلاصه می‌شود اظهار داشت: بخش برجسته این فعالیت‌ها در امداد و نجات جاده‌ای، کوهستان، سیلاب، آواربرداری و بیشتر در حوادث طبیعی نمایان می‌شود.

علی‌مرتضی میرزایی بیان داشت: جمعیت جوانان هلال احمر با انجام بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی، اداری و آموزشی، در بطن جامعه حضور پیدا می‌کند و نقطه عطف آن دانشگاه است.

وی ادامه داد: معرفی هلال احمر، آموزش کمک‌های اولیه، انجام امور عام‌المنفعه و بشردوستانه و در نهایت آمادگی لازم برای کمک به مردم در زمان نیاز مورد توجه است.

میرزایی تصریح کرد: امدادگران هلال احمر پس از گذراندن دوره‌های تخصصی با تجهیزات لازم در جاده‌ها و سایر مکان‌های تعیین شده مستقر شده و در مواقع نیاز به یاری هموطنان می‌شتابند.

رئیس جمعیت جوانان هلال احمر ملایر از عضویت بیش از 10 هزار نفر در هلال احمر این شهرستان خبر داد و گفت: تعداد زیادی از امدادگران هلال احمر از قشر دانشجو هستند.

وی هلال احمر را حلقه واسط بین توان توانمندان و نیاز نیازمندان دانست و تصریح کرد: اجرای دو طرح فرشتگان رحمت و طرح سلامت از دیگر فعالیت‌های هلال احمر است که با اجرای طرح فرشتگان رحمت، کمک‌های مردمی به دست نیازمندان رسیده و در طرح سلامت، جمعیت پزشکان هلال احمر در نقاط دوردست و محروم حضور یافته و به معالجه بیماران می‌پردازند.

میرزایی بر همکاری بیشتر دانشگاه ملایر با بهره‌مندی از اساتید برجسته و ظرفیت بالای نیروی جوان دانشجو، با جمعیت هلال احمر تأکید کرد.

شایان ذکر است این نمایشگاه از هشتم تا 12 اردیبهشت به مدت چهار روز در دانشگاه ملایر پذیرای بازدید علاقمندان است.

انتهای پیام/89013/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول