اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در شرکت جنگل شفارود:

استقرار نظام اسلامی از برکات فرهنگ شهادت است

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در شرکت جنگل شفارود گفت: استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران از برکات فرهنگ شهادت در جامعه است.

استقرار نظام اسلامی از برکات فرهنگ شهادت است

به گزارش خبرگزاری فارس از رضوانشهر، حجت‌الاسلام محمد رستگار بعد از ظهر امروز در یادمان سه شهید کارگر این شهرستان با موضوع «نهضت روشنفکری، بصیرت دینی و آسیب شبکه‌های ماهواره‌ای» اظهار کرد: یادمان شهدا تبیین‌کننده مجاهدت رزمندگانی است که در راه ولایت و حفظ دین جانفشانی کردند.

وی بر پاسداشت یاد شهدا تاکید کرد و افزود: شهدا اهل شفاعت هستند و در قیامت با شفاعت خود آنها که مسیر شهادت را دنبال کردند، خوشنود می‌کنند.

رستگار برگزاری یادواره شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را تاثیرگذار خواند و بیان کرد: دشمنان می‌خواهند به اعتقاد جوانان آسیب وارد کنند اما استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران از برکات فرهنگ شهادت در جامعه است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در شرکت جنگل شفارود اسلام را کامل‌ترین دین برای هدایت بشریت دانست و تصریح کرد: فرقه‌سازی از راهبردهای استکبار جهانی برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان است.

وی ترویج تفکر انحرافی را برای مخدوش کردن چهره اسلام در جامعه عنوان کرد و گفت: استکبار جهانی با استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای در تلاش است در اعتقاد مذهبی مردم رخنه کرده و به مسلمانان ضربه وارد کند.

رستگار با بیان اینکه امروز دشمن در عرصه جنگ نرم سرمایه‌گذاری کرده است، خاطرنشان کرد: شبکه‌های ماهواره‌ای مهم‌ترین ابزار دشمن برای تضعیف باورها و اعتقادهای مسلمانان است.

انتهای پیام/84001/س20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول