اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری فریدونکنار:

حریم 60 متری سواحل فریدونکنار آزاد است

سرپرست فرمانداری فریدونکنار گفت: 9 کیلومتر ساحل آزاد این شهرستان، یکی از موقعیت‌های طلایی برای سرمایه‌گذاری است که می‌تواند برای پیشرفت منطقه حائز اهمیت باشد.

حریم 60 متری سواحل فریدونکنار آزاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدونکنار، مهرداد ابراهیمی بعد از ظهر امروز در آستانه روز شورا در نشست صمیمی با اعضای شورای اسلامی شهر فریدونکنار با بیان اینکه حریم 60 متری سواحل این شهرستان بکر و آزاد است و اجازه کوچک‌ترین تجاوز را هم به این حریم نمی‌دهیم، اظهار کرد: در بعضی نقاط ساحلی تا 200 متر حریم آزاد و بکر داریم.

وی افزود: 9 کیلومتر ساحل فریدونکنار، یکی از موقعیت‌های طلایی برای سرمایه‌گذاری است که می‌تواند برای پیشرفت منطقه حائز اهمیت باشد.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار با اشاره به اینکه مدیران باید برای حضور سرمایه‌گذاران در ساحل فریدونکنار برنامه‌ریزی کنند، بیان کرد: شرکت مازندطرح برای این امر به شهرستان آمد و در فاز اول 50 میلیون تومان هزینه شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: طرح گردشگری ساحل فریدونکنار ترسیم شده که می‌تواند نقش محوری برای توسعه پایدار و پیشرفت صنعت گردشگری شهرستان داشته باشد.

ابراهیمی تصریح کرد: انتظار داریم اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان، سرمایه‌گذاران را به سمت فریدونکنار سوق دهد.

وی اضافه کرد: 15 هکتار زمین بکر ساحلی در بندر فریدونکنار وجود دارد که کاربری آن توریستی است و می‌تواند جایگاه مناسبی برای توسعه صنعت توریست و گردشگر در فریدونکنار باشد.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار خاطرنشان کرد: باید نشست‌های متعددی برای حضور سرمایه‎گذاران در این حوزه برگزار شود که لازم است که فاز عملیاتی رسیده و نتیجه‌بخش باشد.

این مسئول با تأکید بر لزوم بسترسازی برای حضور بیش از پیش گردشگران در فریدونکنار، افزود: فرمانداری فریدونکنار برای رونق بندر شهرستان برنامه‌ریزی و حمایت لازم را می‌کند.

ابراهیمی گفت: استفاده از ظرفیت توریست‌پذیری منطقه، قابلیت خوبی برای توسعه پایدار فریدونکنار است که همه دستگاه‌های اجرایی باید آن را تقویت کنند.

انتهای پیام/86022/ج30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول