اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی خراسان جنوبی:

نهادینه کردن هویت ایرانی اسلامی در نسل جوان مستلزم تربیت آنها با این اعتقادات است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی گفت: اگر می‌خواهیم هویت ایرانی و اسلامی را در جوانان خود نهادینه کنیم باید ضمن معرفی سرچشمه‌های این معارف، فرزندان خود را با ارزش‌ها واعتقادات ایرانی و اسلامی تربیت کنیم.

نهادینه کردن هویت ایرانی اسلامی در نسل جوان مستلزم تربیت آنها با این اعتقادات است
به گزارش خبرگزاری فارس از سرایان، حسن رمضانی بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه انجمن میراث فرهنگی شهرستان سرایان با اشاره به احیای انجمن‌های میراث فرهنگی در استان اظهار داشت: این انجمن‌ها حلقه اتصال اداره میراث فرهنگی و مردم است.

وی به هدف تشکیل این انجمن‌ها اشاره و تصریح کرد: هدف از تشکیل این انجمن‌ها این است که با ورود افراد دلسوز به این حوزه بتوانیم با کمک گرفتن از توان و فکر افراد در راستای رونق و شکوفایی این صنعت گام برداریم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی به ظرفیت‌های بسیار خوب سرایان در حوزه‌های مختلف میراث فرهنگی اشاره کرد و گفت: این شهرستان جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد که نشان از ریشه‌دار بودن فرهنگ در شهرستان و ساعی بودن مردم در حفظ این آثار است.

رمضانی میراث فرهنگی را بخشی از ثروت ملی دانست و افزود: اگر می‌خواهیم هویت ایرانی و اسلامی را در جوانان خود نهادینه کنیم باید ضمن معرفی سرچشمه‌های این معارف، فرزندان خود را با ارزش‌ها و اعتقادات ایرانی و اسلامی تربیت کنیم.

انتهای پیام/69027/گ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول