اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

گاردین گزارش داد

بی‌کفایتی دولت انگلیس در تامین مسکن؛ تعداد بی‌خانمان‌ها رو به افزایش است

روزنامه گاردین انگلیس گزارشی منتشر کرد که بر اساس آن، مقامات انگلیس نه تنها نتوانسته‌اند وعده‌های خود در تامین مسکن را عملی کنند بلکه روز به روز بر تعداد افراد بی‌خانمان افزده می‌شود.

بی‌کفایتی دولت انگلیس در تامین مسکن؛ تعداد بی‌خانمان‌ها رو به افزایش است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک کنسرسیوم خیریه مسکن در انگلیس هشدار داد دولت این کشور، تعهدات حقوق بشری خود در تامین مسکن را به دلایلی من جمله عدم تامین خانه‌های مناسب برای مردم، زیر پا گذاشته است.

به نوشته گاردین، این کنسرسیوم نسبت به افزایش اجاره بها، شرایط غیربهداشتی خانه‌ها، افزایش تعداد بی‌خانمان‌ها هم‌چنین نسبت به کمبود مسکن و قیمت بالای آن، عدم امنیت و کیفیت پایین مساکن هشدار داد.

این کنسرسیوم در گزارشی گفته است انگلیس در آستانه نقض تعهدات خود به سازمان ملل است. این گزارش نسبت به عدم تصمیم‌گیری دولت انگلیس برای جلوگیری از حاشیه‌نشینی شکایت کرد.

در این گزارش 40 صفحه‌ای آمده است اجاره‌بهای خانه‌های خصوصی در انگلیس دوبرابر شده و یک سوم خانه‌های اجاره‌ای بخش خصوصی، کمترین استاندارد سلامتی را هم برای زندگی ندارند.

اواخر سال میلادی گذشته، 62 هزار خانوار انگلیسی در محل‌های سکونت موقت روزگار گذراندند که این تعداد بیشترین میزان در طول 5 سال بوده است. در این گزارش هم‌چنین آمده است تعداد 280 هزار خانوار دیگر انگلیسی در آستانه بی‌خانمان شدن هستند.

به نوشته گاردین این گزارش زمانی منتشر شد که رهبران احزاب سیاسی در شعارهای تبلیغاتی خود بر موضوع مسکن تاکید دارند و هزینه خرید مسکن و اجاره‌بها به معضلی برای مردم این کشور بدل شده است.
انتهای پیام/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول