اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

معلم ایثارگر اردبیل جاودانه می‌ماند

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: معلم ایثارگری که با اهدای بخشی از کبد خود به یک دانش‌آموز، گذشت و ایثار را معنا کرده همواره در تاریخ این مرز و بوم جاودانه می‌ماند.

معلم ایثارگر اردبیل جاودانه می‌ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صابر سپهری عصر امروز در مراسم تجلیل از مقام معلم ایثارگر اردبیلی که بخشی از کبد خود را به دانش‌آموزش اهدا کرده است، در ساختمان بانک سرمایه اردبیل اظهار کرد: هر چند تمامیت وجود معلم سرشار از عشق، ‌ایثار، گذشت و فداکاری است اما علی بهاری معلم ارزشمند اردبیلی توانسته نمودی از این صفات برجسته را در اهدای کبد خود به دانش‌آموز در اوج مظلومیت و محرومیت نشان دهد.

وی تصریح کرد: ما اگر حقیقت کار معلمی را گذشت و ایثار همراه با اوج آگاهی، معرفت و ادب بدانیم به خوبی در می‌یابیم که قدر و منزلت معلم بیشتر از این است که ما امروز در جامعه سپاسگزار آن هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: جامعه‌ای متمدن و در مسیر بالندگی است که قدر معلم خود را بداند، چراکه معلم سرمایه‌های اجتماعی یک جامعه را می‌تواند به خوبی اعتلا داده و به ارتقای آن کمک کند.

سپهری با یادآوری اینکه علی بهاری‌ها با اهدای اعضایشان به دانش‌آموزان عظمت روحی یک معلم بخشنده را به نمایش گذاشتند، افزود: برخی‌ها حتی از بخشیدن قسمتی از مال خود واهمه دارند چه برسد به اینکه بخواهند عضوی از وجود خودشان را هدیه کنند در حالی که این معلم با فداکاری تمام این کار را انجام داده و همواره در تاریخ اردبیل جاودانه می‌ماند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: جامعه ما تشنه این‌گونه‌ رفتارها، فداکاری‌ها و شایستگی‌هاست تا معلمان ایثارگر ما بتوانند آدم‌ها و انسان‌های شایسته را پرورش داده و تحویل جامعه دهد.

سپهری اضافه کرد: امروز ما در حالی هفته پاسداشت معلم را گرامی می‌داریم که معلمان ما در اوج ایثارگری و مظلومیت تمام تلاششان بر این است تا در خدمت نظام اسلامی باشند.

انتهای پیام/62001/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول