اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

برخورد شدیدی با تخریب‌کنندگان مراتع و جنگل‌ها می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اردبیل گفت: ما هشدار می‌دهیم قلم پای کسانی که حق و حقوق واقعی را در حوزه مرتع،‌ جنگل و دیگر مواهب خدادادی نادیده گرفته و یا به تخریب آن دست بزنند، می‌شکنیم.

برخورد شدیدی با تخریب‌کنندگان مراتع و جنگل‌ها می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اقبال عباسی پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه مدیرکل جدید منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل اظهار کرد: ما عرصه آب و خاک و جنگل و مراتع را به عنوان شاکله حیات بشریت مهم و ارزشمند می‌دانیم و بر این باوریم در این عرصه باید سه مسئله پیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی از منابع طبیعی به عنوان بستر حیات بشری یاد کرد و گفت: ما نسبت به اهمیت این موضوع واقف هستیم و تلاشمان بر این است تا بتوانیم در سه حوزه جنگل‌، مرتع و آبخیزداری برنامه‌هایی را مورد حمایت و پشتیبانی قرار دهیم که نتایج ثمربخشی را داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اردبیل یادآور شد: ما در کنار اهمیت دادن به حق و حقوق مردم و دولت در عرصه منابع طبیعی اجازه نمی‌دهیم تا نه حق دولت و نه حق مردم در این زمینه پایمال شده و عده‌ای سوء استفاده‌کننده بخواهند در این زمینه خدشه‌ای وارد کنند.

عباسی با بیان اینکه نباید مراتع تبدیل به اراضی کشاورزی شده و یا از آن بهره‌برداری نامناسب انجام شود، بیان کرد: آنچه که در این حوزه بسیار مهم و ارزشمند به نظر می‌‌رسد این است که ما در مسیری گام برداریم تا حقی ضایع نشود و قطعا قلم پای کسانی که بخواهند به این مواهب دست درازی بکنند شکسته و آنها را ناامید می‌کنیم.

این مسئول از مدیرکل منابعی طبیعی و آبخیزداری استان خواست تا با برخورد قاطع و جدی با متخلفان اجازه دست‌درازی و تخریب را نداده و سعی کنند در حد وسع و توان حافظ و نگهبان این موهبت الهی باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اردبیل ضرورت تقویت امید و انگیزه‌های جدید را به ویژه در نزد پرسنل و عوامل اجرایی منابع طبیعی و آبخیزداری یادآور شد و ادامه داد: قطعا در این راستا نیز برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌های مشخص انجام خواهد شد.

عباسی با بیان اینکه همه جابجایی‌ها در این استان سیاسی نیست بلکه ما در این جابجایی مدیریتی در منابع طبیعی سعی کردیم نیروی فنی، تخصصی و از خود مجموعه را انتخاب کنیم، گفت: قطعا این نوع تغییر مدیریت‌ها طبیعی است.

وی با پاسداشت سالروز وفات حضرت زینب (س) تصریح کرد: آن حضرت نه تنها اجازه نداد ظلمی در حق انسان‌های بیگناه انجام شود بلکه پرده از چهره ظالمان و ستمکاران روزگار برداشت و با شجاعت و شهامت توان هم رسالت خود را انجام داده و هم پیام شهدای کربلا را به گوش همگان رساند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اردبیل در پایان سخنان خود بیان کرد: مقام و منزلت حضرت زینب (س) با صبر و بردباری و شجاعت و شهامت بی‌نظیر ستودنی است و این بانوی ایثارگر همواره باید در مسیر الگوبرداری جامعه اسلامی ما قرار گیرد.

انتهای پیام/62001/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول