اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر قزوین:

سپاهیان نام‌آوران و ثابت‌قدمان مسیر حق و حقیقت‌اند

عضو شورای اسلامی شهر قزوین سپاهیان را از نام‌آوران و ثابت‌قدمان مسیر حق و حقیقت دانست و گفت: بر تن کردن لباس سپاه سعادت می‌خواهد.

سپاهیان نام‌آوران و ثابت‌قدمان مسیر حق و حقیقت‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ظهر امروز به همراه جمعی از فرماندهان سپاه با ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین دیدار و گفت‌وگو کردند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین در این دیدار در سخنانی با تأکید بر ارزش و جایگاه والای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب افراد و مجموعه‌های مهمی اجرای برنامه‌های فرهنگی را در دستور کار خود قرار دادند، اما هنوز به نتیجه مطلوب دست نیافتیم. بنابراین حرکت بزرگی لازم است تا تحولی بزرگ حاصل شود.

حسین صلح‌جو، استفاده از توانمندی و ظرفیت سپاه و بسیج به عنوان تشکل مردمی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی را مؤثر دانست و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از دیگر مقوله‌های همکاری شورا و شهرداری اعلام کرد.

فرج‌الله فصیحی رامندی دیگر عضو شورای اسلامی شهر قزوین نیز در این دیدار با اشاره به جایگاه بالای سپاه در نظام جمهوری اسلامی، حرکت در مسیر سپاه و بسیج را موجب بصیرت و روشنایی اندیشه برشمرد و افزود: فرامین امام راحل و مقام معظم رهبری در عصر حاضر فصل‌الخطابی است که در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیش از هر جای دیگر با اهتمام تمام مورد اجرا قرار می‌گیرد.

مریم نخستین دیگر عضو شورای اسلامی شهر قزوین در این دیدار در سخنانی ضمن اینکه مردان سپاهی را از نام‌آوران و ثابت‌قدمان مسیر حق و حقیقت دانست و بیان کرد: بر تن کردن لباس سپاه سعادت می‌خواهد که خداوند به هر فردی این نعمت را ارزانی نمی‌دارد و امیدواریم شورای شهر قزوین از پیشتازان و ادامه دهندگان مسیر این بزرگواران باشند.

حسین غیاثوند نیز سپاه را بازوان ولایت فقیه و متصل به سرچشمه نور برشمرد و اظهار کرد: به فرموده امام راحل «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» باید تأکید کرد که تأثیرگذاری سپاه در عرصه‌های مختلف مشهود، ملموس و گسترده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر قزوین با بیان اینکه سطح همکاری شورا و سپاه در عرصه‌های مختلف می‌تواند افزایش یابد، گفت: این همکاری در شورا و مدیریت شهری ضمن اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی و شهرسازی ایجاد شده که امیدواریم بتوانیم از ظرفیت مهندسان بسیجی بیش از گذشته بهره ببریم.

سید کاظم مجابی دیگر عضو شورای اسلامی شهر قزوین نیز با اشاره به رشادت‌های مهم سپاه و بسیج در دوران پس از پیروزی انقلاب، مطرح کرد: شورا و مدیریت شهری از این آمادگی برخوردارند تا با تعامل سازنده و کارآمد با مجموعه سپاه در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و اجتماعی بهره‌مند شود.

حکمت‌الله داودی دیگر عضو شورای شهر قزوین نیز با تأکید بر اینکه گفتن از فرهنگ ایثار و شهادت و ترسیم جان‌فشانی مردان سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف و میدان‌های نبرد بسیار کار سخت و دشواری است، اظهار امیدواری کرد: قدم گذاشتن در راه حق و کسب رضایت خداوند مهمترین رکنی است که به واسطه پیروی از راه درست و منطقی حاصل می‌شود و با تعامل و همفکری نهادها می‌توان با سرعت مطلوب‌تری به نتیجه رسید.

انتهای پیام/2667/ق40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول