اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور کردستان:

تقدیر از فرهیختگان علمی از اولویت‌های دانشگاه پیام نور است

رئیس دانشگاه پیام نور کردستان گفت: تقدیر از فرهیختگان علمی از اولویت‌های دانشگاه پیام نور در استان است.

تقدیر از فرهیختگان علمی از اولویت‌های دانشگاه پیام نور است

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، اسکندر مرادی در مراسم تجلیل از عمر فاروقی مورخ و نویسنده مشهور کردستانی که امشب به همت دانشگاه پیام‌نور سقز در سالن اجتماعات دانشکده فنی مهندسی شهرستان سقز برگزار شد اظهار کرد: این دانشگاه بنا را بر این گذاشته که از افراد فرهیخته و صاحب‌نام استان تقدیر کند.

 وی افزود: یکی دیگر از برنامه‌های این دانشگاه، تجلیل از افرادی است که نقش مهمی در تاسیس  و توسعه دانشگاه پیام‌نور داشته‌اند.

رئیس دانشگاه پیام نور کردستان در ادامه با اشاره به اینکه استاد عمر فاروقی در سال‌های متمادی به فرهنگ و هنر این شهرستان و استان خدمات زیادی را انجام داده است، بر تکریم این سرمایه‌های فرهنگی استان تاکید کرد.

مرادی با بیان اینکه استان کردستان دارای شخصیت‌های علمی و فرهنگی زیادی است، بر برنامه‌ریزی برای برگزاری اینگونه مراسم‌ها در سایر شهرستان‌های استان قول مساعد داد.

وی از اسماعیل یزدانی، علی عزیزی، صلاح صوفی، رضا شاکری، شهریار سعیدیان، نادر پروین، بختیار پروین و علیرضا شریفی به عنوان موسسان و روسای دانشگاه پیام نور در طی زمان تاسیس این دانشگاه در سقز و آزاد احمدی و مطلب قادری روسای بانه تقدیر کرد.

عرفان صاحبی استاد رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور سقز هم به تاریخ تعلیم و تربیت در سقز پرداخت.

در این مراسم که به همت دانشگاه پیام‌نور سقز در سالن اجتماعات دانشکده فنی مهندسی شهرستان سقز برگزار شد از تلاش و فعالیت‌های عمر فاروقی، نویسنده و مورخ سقزی تجلیل شد.

انتهای پیام/79001/ج20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول