اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندورود

دولت و ملت در کنار هم برای توسعه کشور گام بر می‎دارند

فرماندار میاندورود گفت: امروز دولت و ملت در کنار هم با باورهای دینی و انقلابی برای توسعه کشور گام بر می‎دارند.

دولت و ملت در کنار هم برای توسعه کشور گام بر می‎دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندورود، ارسطو قادری بعد از ظهر امروز در مراسم گرامی‌داشت روز معلم در بخش گهرباران با بیان اینکه دین اسلام در طول تاریخ با مخالفت‎های زیادی مواجه شده است، اظهار کرد: فرهنگ اسلامی در تمامی این مدت مقابل همه این مخالفت‎ها ایستادگی و همه موانع را فتح کرده است و با وجود همه مخالفت‎هایی که با نشر دین انجام شد اما اسلام در مقابل همه این موانع پیروزمندانه و سربلند بیرون آمده است.

وی افزود: همه بزرگان دین و ائمه و پیامبران در مقابل این قضایا مبارزه کردند و هیچ یک از مخالفان تحمل رویارویی و مقاومت در برابر اسلام را نداشتند به همین دلیل است که امروز اسلام سربلند است و با همان موازین در قالب جدید و در عصر امام راحل و به امامت رهبر معظم انقلاب در زندگی مردم و جامعه حضور دارد و در حقیقت این همان دین است که پیروزمندانه در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرده است.

فرماندار شهرستان میاندورود با تاکید بر ضرورت توجه و عمل به بیانات رهبری، ادامه داد: نباید شعار رهبر معظم انقلاب را فراموش یا تحلیل یا فرهنگ‎سازی نادرست کرد زیرا کمکی به کشور نمی‎کند.

این مسئول اظهار داشت: امروز دولت و ملت در کنار هم با باورهای دینی و انقلابی برای توسعه کشور گام بر می‎دارند و دولت با این شعار تاکنون فتوحات زیادی را در زمینه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و سیاست خارجی به دست آورده است.

قادری ادامه داد: همه باید به دولت کمک کنند زیرا دولت و ملت برای توسعه و پیشرفت کشور به هم وابسته‌اند و در حقیقت باید فدای هم شوند تا مملکتی مترقی داشته باشیم.

وی در پایان با تاکید بر ضرورت توجه اساسی به پیام‎ها و بیانات رهبر معظم انقلاب، گفت: همدلی و همزبانی به این معنی نیست که کسی مخالفت یا نقد نکند بلکه این مسائل باید وجود داشته باشد زیرا در یک خانواده نیز اختلاف نظر وجود دارد اما فضای نقد با تخریب یا منفی‎بافی اشتباه گرفته نشود.

انتهای پیام/86021/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول