اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

انصارالله: ارتش یمن و کمیته‌های مردمی منطقه «التواهی» عدن را بازپس گرفتند

سخنگوی جنبش انصارالله اعلام کرد که ارتش یمن وکمیته‌های مردمی وابسته به این جنبش با کمک مردم جنوب یمن موفق شدند منطقه «التواهی» که مهمترین پایگاه القاعده در عدن محسوب می‌شود را بازپس بگیرند.

انصارالله: ارتش یمن و کمیته‌های مردمی منطقه «التواهی» عدن را بازپس گرفتند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری العهد، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که ارتش و کمیته‌های مردمی وابسته به جنبش انصارالله با همکاری مردم جنوب این کشور منطقه «التواهی» را از عناصر القاعده و عناصر مسلح طرفدار عبدربه منصور هادی رئیس‎جمهور مستعفی این کشور پاکسازی کردند و کنترل آن را به طور کامل در دست گرفتند.

منابع نظامی ارتش یمن خبر دادند که «علی ناصر هادی» فرمانده عناصر مسلح طرفدار عبدربه منصور هادی امروز (چهارشنبه) به ضرب گلوله تک‌تیرانداز در شهر عدن کشته شد.

در همین ارتباط، یک مسئول ارتش یمن گفت: «ناصر هادی در منطقه التواهی در مرکز عدن توسط نیروهای وابسته به جنبش انصارالله کشته شد».

پایگاه خبری العهد دوشنبه گذشته نیز گزارش داده بود که ارتش یمن و کمیته‌های مردم بر این منطقه مسلط شدند و کنترل آن را در دست گرفتند(جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/ح

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول