اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کاشان:

اقدامات امروز مرتجعین منطقه تکرار رفتارشان در دوران دفاع مقدس است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان با اشاره به رفتار امروز حاکمان مرتجع منطقه در حوادثی نظیر حمله به یمن، گفت: این رفتارها بی‌سابقه نیست و به نوعی تکرار رفتار آنان در دوران دفاع مقدس در حمایت از رژیم صدام است.

اقدامات امروز مرتجعین منطقه تکرار رفتارشان در دوران دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، باقر فرهنگ در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه کاشان با تبریک ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، اظهار کرد: نقش محوری سپاه از همان ابتدای تأسیس در دفاع از انقلاب اسلامی و حراست از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی نقشی‌ بی‌بدیل بوده است.

وی تصریح کرد: نقش سپاه در دوران دفاع مقدس دوشادوش سایر نیروهای مسلح به خصوص بسیجیان غیرقابل انکار است و سپاه پاسداران حتی پیش از جنگ و از همان ابتدا در مقابله با غائله‌ها توانست حضور قدرت‌مندانه خود را در حوادث مختلف نشان دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان سپس به تشریح روند آغاز جنگ تحمیلی و چگونگی اشغال شهرهای جنوبی کشور پرداخت و گفت: این اتفاقات ناگوار که نتیجه اقدامات خائنانه بنی‌صدر ملعون و کارشکنی‌های وی در روند جنگ و شعار وی مبنی بر آنکه «زمین می‌دهیم زمان می‌گیریم» بود منجر به سقوط خرمشهر شد.

فرهنگ با اشاره به عزل بنی‌صدر از فرماندهی جنگ عنوان کرد: پس از آنکه امام راحل با بصیرت تمام خود زمام امور جنگ را به عنوان فرماندهی کل قوا به دست گرفتند شاهد تغییر در روند جنگ و خارج شدن کشور از حالت تدافعی بودیم.

وی با تأکید بر حمایت همه‌جانبه 80 کشور دنیا از رژیم بعث صدام در تجاوز به ایران، یادآور شد: از سویی کشورهای حوزه خلیج فارس یا با در اختیار قرار دادن زمین برای فرود هواپیماهای رژیم بعث عراق، یا از طریق اعزام نیرو و یا توسط دلارهای نفتی به رژیم صدام در تجاوز به ایران کمک می‌کردند و از سویی دیگر کشورهای اروپایی و غربی با عرضه سلاح‌های شیمیایی و ابزار جنگی خاص و فوق مدرن رژیم متجاوز عراق را در کشتار فرزندان ملت ایران یاری می‌کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان، عامل رشادت‌ها و ایستادگی رزمندگان در جنگ هشت‌ساله را الگوبرداری از فرهنگ عاشورا دانست و گفت: پاسداران و رزمندگان الگوی دفاع خود را از حسین بن علی(ع) الهام گرفتند و با درس از عاشورا شعار «هیهات من‌الذلة» سر دادند.

انتهای پیام/2406/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول