اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان تهران:

سپاه زاده و مولود انقلاب است / ولایت فقیه جنبه نرم‌افزاری انقلاب ماست

فرمانده سپاه حضرت سید‌الشهدا (ع) استان تهران گفت: سپاه پاسداران زاده و مولود و دلداده انقلاب است و اوج این دلدادگی را در دفاع مقدس می‌توان دید.

سپاه زاده و مولود انقلاب است / ولایت فقیه جنبه نرم‌افزاری انقلاب ماست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در غرب استان تهران، سردار علی نصیری که به مناسبت میلاد با سعادت حضرت سید‌الشهدا امام حسین (ع) و روز پاسدار در جمع نمازگزاران جمعه شهر شهریار حاضر شده بود، در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهر، این روز را به نمازگزاران و مردم شریف ایران به خصوص پاسداران جان‌ بر کف و سلحشور انقلاب اسلامی ایران تبریک گفت.

وی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را زاده و مولود انقلاب دانست و اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران دلداده انقلاب است و اوج این دلدادگی را می‌توان در هشت سال دفاع مقدس مردم ایران در برابر رژیم بعث صدام مشاهده کرد.

فرمانده سپاه حضرت سید‌الشهدا (ع) استان تهران با توجه به فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر از چنگال رژیم بعث صدام در عملیات بیت‌المقدس به دست توانمند رزمندگان دلاور اسلام، بیان کرد: ساعت 12 ظهر روز سوم خرداد با عملیات بیت‌المقدس، خرمشهر آزاد شد؛ در این عملیات چنان ضربه سختی به ارتش رژیم بعث صدام وارد شد که توانایی نظامی آنها بین 40 تا 80 درصد تحلیل رفت و نیاز دوباره به باز‌سازی نیرو‌ها و تجهیزات پیدا کردند و در این عملیات حدود 19 هزار اسیر دادند.

وی ادامه داد: جنگ هنگامی به ما تحمیل شد که از نگاه مادی همه چیز به نفع صدام  و کشور در داخل گرفتار اغتشاشات در مرز‌های خود بود، اغتشاش کردستان، خوزستان، گرگان و ... و از طرف دیگر گروه‌های معاند مانند منافقین و ... همه و همه کشور را تهدید می‌کردند؛ آیا این کشور در چنین شرایطی می‌تواند از کیان و مرزهای خود دفاع کند؟ اگر از دیدگاه مادی به آن نگاه شود، نه اگر چنین وضعی برای هر کشوری پیش‌آید صد درصد بازنده خواهد بود.

نصیری در پایان متذکر شد: دشمنان ما از ابتدای انقلاب تاکنون نتوانسته‌اند نقطه قوت جمهوری اسلامی را که همان جنبه نرم‌افزاری آن است درک کنند، جنبه نرم‌افزاری انقلاب ما ولایت فقیه و پیروی مخلصانه مردم از ولایت فقیه است که تا‌کنون بر جنبه‌های سخت‌افزاری دشمنان غلبه کرده و هم‌اکنون نیز به شدت عمل می‌کند.

انتهای پیام/3154/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول