اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران خبر داد

ترافیک روان در محور هراز / عمده ترددها به سمت پایتخت است

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران گفت: هم‌اکنون ترافیک محور مواصلاتی هراز روان بوده و عمده ترددها از مازندران به سمت پایتخت کشور است.

ترافیک روان در محور هراز / عمده ترددها به سمت پایتخت است

علی نوری‌پور دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل با اشاره به اینکه طی روزهای گذشته مسافران و گردشگران زیادی از طریق محور مواصلاتی هراز وارد مازندران شدند، اظهار کرد: حجم تردد و عزیمت مسافران به مازندران در روزهای تعطیل آخر هفته جاری نسبت به هفته‌های گذشته کمتر بوده است.

وی با اشاره به اینکه محور مواصلاتی هراز در همه روزهای سال شاهد تردد مسافران از آمل به تهران و برعکس است، افزود: حجم زیادی از زائران آستان امام رضا (ع) هم از این مسیر تردد می‌کنند.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران با اشاره به اینکه طی روزهای گذشته ترافیک نیمه‌سنگین را در این مسیر مواصلاتی کشور شاهد بودیم، تصریح کرد: این ترددها در مناطقی همانند پلور و گزنک بیشتر بوده و در مسیر بازگشت به تهران نیز کندی رفت‌ و آمد در مناطق پارک جنگلی میرزا کوچک‌خان، نارنجستان، تونل شماره یک، پل چلاو و پنج‌اب بیشتر از سایر مناطق است.

این مسئول یادآور شد: با حضور اکیپ راهداران این محور طی چند روز گذشته از زباله و نخاله پاک‌سازی شده و برای ایجاد سفری ایمن و کم‌خطر برای مسافران هم عملیات رنگ‌آمیزی تابلوها، رنگ‌آمیزی جاده و آسان‌سازی تردد انجام شد.

نوری‌پور از رانندگانی که قصد تردد در این مسیر پرتردد کشور را دارند خواست تا علاوه بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، به اوامر راهداران، ماموران پلیس راه و راهنمایی و رانندگی گوش بسپارند تا سفر مطمئن و ایمن را برای خود و خانواده رقم بزنند.

وی گفت: راهداران محور مواصلاتی هراز نیز به صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی به مسافران در شرایط بحرانی و زمان‌های بروز اتفاقات ناگوار هستند.

انتهای پیام/86012/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول