اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسابقات او – اسپرت قهرمانی آسیا

بخش آکسایا با معرفی نفرات برتر به اتمام رسید

بخش آکسایا در مسابقات قهرمانی او ـ اسپرت آسیا با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

بخش آکسایا با معرفی نفرات برتر به اتمام رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات او ـ اسپرت قهرمانی آسیا با معرفی نفرات برتر در بخش آکسایا به کار خود پایان داد.

در وزن 53 کیلوگرم هادی جلیلی از ایران، محمدطلا ملنگی و محمدرفیع صدیقی هر دو از افغانستان به ترتیب به مقام‌های اول تا سومی دست یافتند.

در وزن 60 کیلوگرم شاهین ردایی از ایران با برتری مقابل غنی‌الرحمان طوطاخیل از افغانستان به مقام نخست دست یافت و ابراهیم محمدی از افغانستان نیز به مقام سومی بسنده کرد.

همچنین در وزن 64 کیلوگرم خواجه حسیب‌صدیق و ابراهیم آمیخ هر دو از افغانستان به ترتیب به مقام قهرمانی و نایب قهرمانی رسیدند و کانگ هوفان از تایوان به مقام سومی این وزن رسید.

چیاکو بهنامی از ایران با برتری برابر دیگر هموطنش فرزاد محمدی به مقام نخست رسید و آشیش گرتا از هندوستان هم سوم وزن 68 کیلوگرم شد.

قهرمان وزن 86 کیلوگرم هم این بار از ایران بود که توسط علی بهرامی به دست آمد، ذکریا احمدی از افغانستان هم دوم شد. در این وزن هدایت‌الله حاجی از افغانستان و محسن امانی از ایران نیز به طور مشترک مقام سومی را از آن خود کردند.

اما در نبرد سنگین‌وزن‌ها و در وزن 95 کیلوگرم راشد یغمانیان و سعید قربان‌زاده هر دو از ایران اول و دوم شدند و میثم یوسفی از افغانستان و سامر تمراز از امارات نیز هر دو سوم شدند.

اما در رده جوانان بخش آکسایا و در وزن 51 کیلوگرم پرویز رسولی از افغانستان و مهرداد خان‌زاده از ایران به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند.

در وزن 60 کیلوگرم نیز میلاد مقصودی و مهرداد عبدی‌نژاد هر دو از ایران اول و دوم شدند.

همچنین امیرحسین یوسفی و سارکو محمدزاده هر دو از ایران هم به ترتیب نفرات برتر وزن 68 کیلوگرم شدند.

در وزن 79 کیلوگرم نیز محمد کوهی و عبدالغفار از ایران به ترتیب اول و دوم شدند.

گفتنی است، مسابقات او ـ اسپرت قهرمانی آسیا به میزبانی استان همدان و در سالن 6 هزار نفری انقلاب بعد از دو روز پیکار امشب به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/ 89042/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول