اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بروجرد خبر داد

سفر استاندار لرستان به بروجرد طی روزهای آینده

امام جمعه بروجرد از سفر استاندار لرستان به بروجرد طی روزهای آینده خبر داد.

سفر استاندار لرستان به بروجرد طی روزهای آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن ترابی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با تأکید بر اینکه تواضع باید یکی از ویژگی‎های برجسته بازرسان باشد، اظهار داشت: فعالیت ناظرانی با داشتن معیارهای اصولی در امر بازرسی نقش مؤثری در شناسایی مشکلات و برنامه‎ریزی برای رفع آنها ایفا می‎کند.

وی با تبریک حلول ماه مبارک شعبان و اعیاد خجسته شعبانیه، افزود: در بحث مدیریت از دیدگاه اسلام و نهج‌البلاغه امیرالمومنین علی (ع) نظارت یکی از اصول مهم و اساسی است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه یک مدیر باید به عنوان یکی از وظایف اصلی خود امکانات و عملیات‎های گوناگون تشکیلاتی زیرمجموعه خود را زیرپوشش نظارتی قرار دهد، ادامه داد: در این زمینه می‎‏توان به دو شیوه مستقیم و غیرمستقیم در راستای جلوگیری از ایجاد انحراف در سازمان و هدررفت امکانات اقدام کرد.

امام جمعه بروجرد با استناد به کلام امام علی(ع) در نامه 53 نهج‌البلاغه خطاب به مالک‌اشتر به عنوان استاندار مصر، اظهار کرد: در این نامه مالک‌اشتر به سپردن بازرسی به افراد دارای صداقت و وفاداری سفارش شده است.

ترابی با اشاره به اینکه در حکومت اسلامی مدیریت جامعه بر عهده حاکم اسلامی نهاده شده است، اضافه کرد: حاکم اسلامی علاوه بر نظارت و مراقبت از پیکره و مجموعه دولت به معنای نظام سیاسی-دینی، باید همه ارکان جامعه را زیرپوشش نظارتی خود داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرارسیدن روز جانباز به عنوان سندهای حقانیت و مظلومیت ملت ایران، یادآور شد: باید تدابیر لازم به منظور برگزاری هرچه بهتر برنامه‎های ویژه نیمه‌شعبان و سالروز ولادت دردانه هستی و برگزاری شایسته آن در شهرستان بروجرد اتخاذ شود.

امام جمعه بروجرد با اشاره به تقارن جشن‎های نیمه‌شعبان با سالروز ارتحال امام خمینی(ره)، عنوان داشت: علاوه بر اعزام زائران و عزاداران کوی یار، باید آذین‎بندی شهر به فراخور هر یک از مناسبت‎های یاد شده انجام شود.

ترابی با اشاره به وجود برخی مشکلات در شهرداری بروجرد، متذکر شد: پیگیری‎های خوبی از سوی فرماندار این شهرستان انجام شده است، همچنین قرار است استاندار لرستان در روزهای آینده به بروجرد سفر کرده و با برگزاری جلس‏ات مشکلات شهرداری بروجرد را مورد بررسی قرار دهد.

انتهای پیام/85012/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول