اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سهم مسایل غیرفوتبالی در تبریز ۵ درصد بود

آذری: جای مسئولان تراکتورسازی بودم دو نفر را به اصفهان می‌فرستادم/ چرا آندو خودش را حفظ نکرد؟

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: جای مسئولان تراکتورسازی بودم دو نفر را به اصفهان می‌فرستادم و همه چیز را به قضا و قدر نمی‌سپردم.

آذری: جای مسئولان تراکتورسازی بودم دو نفر را به اصفهان می‌فرستادم/ چرا آندو خودش را حفظ نکرد؟

سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم راه‌آهن در تعطیلات گفت: با توجه به وضعیتی که پیش آمده تمرینات تیم ما از روز سه شنبه آغاز شد تا بازیکنان برای فینال جام حذفی خود را آماده نگه دارند. اکنون هم آمادگی نسبی داریم و دو بازی هم با تیم دانشجویان انجام خواهیم داد.

وی در مورد اینکه پیش‌بینی‌اش از مسابقه فینال و بازی با نفت چیست، گفت: من هیچ وقت در مورد نتایج فوتبال پیش‌بینی نمی‌کنم زیرا فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و ویژگی مهم این ورزش این است فقط تلاش می‌کنیم فوتبال تماشاگرپسندی را ارائه کنیم.

آذری در مورد اینکه شایعه پیشنهاد برخی تیم‌ها به یحیی گل‌محمدی مطرح شده گفت: من صحبت‌هایم را در مورد گل‌محمدی انجام دادم و هیچ وقت هم حرف‌هایم را تکذیب نمی‌کنم. خود گل‌محمدی هم صحبت کرده و نظراتش را هم گفته دوست ندارم در این چند روزی که به فینال جام حذفی مانده بخواهیم در مورد صحبت‌هایی که مطرح  می‌شود اظهار نظر کنیم. از گل‌محمدی هم خواسته‌ایم تیم گردن کلفتی برای فصل آینده آماده کند تا نماینده شایسته‌ای در آسیا باشیم.

وی گفت: در حال حاضر ما فقط نیم سهمیه آسیایی گرفته‌ایم و آن هم حضور در پلی‌آف است اما اگر بتوانیم تیم نفت را شکست بدهیم سهمیه قطعی آسیایی می‌گیریم. جا دارد به منصوریان و تیم نفت و همچنین قنبرزاده مدیرعامل این باشگاه بابت پیروزی مقابل تیم عربستانی تبریک بگویم. پرسپولیس و برانکو هم توانستند تیم عربستانی را شکست دهند و برای هر دو تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در مورد اینکه در هفته پایانی لیگ صحبت از باند مدیران اصفهانی در فوتبال شد و اتفاقات تلخ و سیاهی هم در هفته پایانی در تبریز رخ داد، گفت: من چون اصفهانی هستم اگر حرفی بزنم جهت‌گیری تلقی می‌شود اما می‌خواهم این را بگویم تمام کسانی که دستی بر آتش دارند و در فوتبال مدیریت کرده‌اند می‌دانند که باید برای لحظه لحظه لیگ برنامه داشت. در هفته پایانی تیم من هم شرایط حساسی داشت و اگر ما در مشهد مقابل پدیده بازنده می‌شدیم و فولاد در قم مقابل صبا پیروز می‌شد ممکن بود سهمیه پلی‌آف آسیا را از دست بدهیم. به همین دلیل من دو نفر را ماموریت کردم که در ورزشگاه یادگار امام قم حضور داشته باشند. لحظه به لحظه با آنها در تماس بودم اگرچه در عصر ارتباطات هستیم اما ممکن است ارتباطات با خطای انسانی مختل شود. بنابراین اگر من جای مسئولان تراکتورسازی بودم 2 یا 3 نفر را به اصفهان می‌فرستادم تا بازی سپاهان و سایپا را از نزدیک ببینند.

وی ادامه داد‌: من به عنوان یک هوادار فوتبال نه به عنوان مدیر می‌گویم که برای مردم تبریز متاسف شدم. تیم تراکتورسازی مستحق قهرمانی بود اما مدیریت خوبی در بازی آخر انجام نشد نباید همه چیز را به قضا و قدر می‌سپردند. تراکتورسازی 3 بر 1 از حریف پیش بود. ضمن اینکه آندرانیک تیموریان دو جام جهانی را در انگلیس بازی کرده و کاپیتان تیم ملی ایران است. برای چه او نباید خودش را حفظ کند و اخراج شود. ظاهرا ما اسب را گم کرده‌ایم و دنبال نعل اسب می‌گردیم. من خودم 50 درصد تبریز‌ی‌ام و پدرم تبریزی بود. واقعا تراکتورسازی استحقاق قهرمانی را داشت اما مردم هم باید هوشیارتر باشند. تراکتورسازی اگر مدیریت بهتری در بازی آخر انجام می‌داد و برد 3 بر 1 را با مساوی عوض نمی‌کرد، اکنون قهرمان شده بود و دیگر لازم نبود دنبال مسائل غیرفوتبالی باشیم.  من واقعا برای مردم تبریز متاسف شدم اما مسائل غیرفوتبالی را در این اتفاق 5 درصد مقصر می‌دانم. تراکتور در بازی آخر باید مدیریت بهتری می‌شد. در مورد مدیران اصفهانی هم حرف خاصی ندارم زیرا همه آنها که در فوتبال حضور دارند کارنامه‌شان کف دست‌شان است و حتی نباید آنها را با هم مقایسه کرد و با یک چوب آنها را برانیم. نباید ارزش‌ها را زیر پا گذاشت و توانمندی افراد را زیر سؤال برد.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد حل نشدن حق پخش تلویزیونی در فوتبال گفت: حرف‌هایم در این مورد تکراری شده به عقیده من به جز رهنمودهای مقام معظم رهبری در این بخش مسئول دیگری نمی‌تواند این مسئله را حل کند. بنابراین باید از رهنمودهای ایشان در این بخش استفاده کرد. با توجه به دیدگاهی که ایشان در مورد ورزش و اوقات فراغت مردم دارند رهنمودهای ایشان می‌تواند راهگشا باشد.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول