اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید از خانواده جانبازان

جانبازان هشت سال دفاع مقدس قیروکارزین تجلیل شدند

در بازدید از خانواده جانبازان با حضور مسئولان محلی قیروکارزین از مقام شامخ جانبازان هشت سال دفاع مقدس تجلیل شد.

جانبازان هشت سال دفاع مقدس قیروکارزین تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، عصر امروز و به مناسبت بزرگداشت روز جانباز در سالروز ولادت حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) در بازدید از خانواده جانبازان با حضور مسئولان محلی قیروکارزین از مقام شامخ و رشادت‌های جانبازان هشت سال دفاع مقدس تجلیل شد.

فرماندار قیروکارزین در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قیروکارزین اظهار داشت: جانبازان، شهیدان زنده‌ای هستند که خداوند این فرصت را به آن‌ها داده است تا سال‌هایی از عمر خود را همراه با مجاهدت و آزمایش دشوار بگذرانند.

اشکان کاظمی افزود: جانباز می‌ماند تا آیندگان به‌ویژه آنان که میدان کارزار را ندیده‌اند و حقایق دوران مبارزه را درک نکرده‌اند، به نشانه‌ها و حجت‌های وی بنگرند و پیام شهیدان را دریابند.

این مقام مسئول بابیان این‌که جانبازان الگوی ارزش‌های اسلامی و مروّجان معنویت در جامعه به‌شمار می‌آیند خاطرنشان کرد: جانبازان با ایستادگی خود، فرهنگ شهیدان را زنده نگه‌داشته و درس امید و ایمان و اراده به جامعه می‌دهند

وی ادامه داد: آنان با ارج نهادن به ارزش‌های دینی و اسلامی و با ترویج فرمان‌های اصیل اسلامی و عمل به آن‌ها، افراد جامعه را به حفظ ارزش‌های اسلام تشویق می‌کنند.

فرماندار قیروکارزین بابیان این‌که جانبازان در روزگار سخت و تلخ تهاجم، سینه‌های خود را در برابر دشمن سپر کرده و با ایستادگی و ازخودگذشتگی، از شرف و ناموس این ملت دفاع کردند بیان داشت: این نام نیک با زحمت و رنج به دست می‌آید و تحمل این‌همه سختی از سوی خداوند پاداش اخروی بسیاری دارد.

کاظمی در پایان با اشاره به جایگاه خانواده‌های جانبازان و تحمل مشقت‌های زندگی توسط آنان تصریح کرد: اکنون همسران جانباز با حفظ روحیه بسیجی و دشمن‌ستیزی و با تربیت صحیح فرزندان و حفظ مقام و منزلت جانبازان می‌توانند به جایگاه و مقام خود افتخار کنند.

انتهای پیام/2448/گ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول