اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اردبیل:

آتش‌سوزی یک واحد تولیدی در اردبیل مهار شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اردبیل گفت: آتش‌سوزی یک واحد تولیدی مواد پلاستیکی که بر اثر صاعقه رخ داده بود به‌طور کامل مهار شده است.

آتش‌سوزی یک واحد تولیدی در اردبیل مهار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فضیلت ابراهیمی عصر امروز در جمع تعدادی از خبرنگاران در اردبیل با اشاره به آتش‌سوزی یک واحد تولیدی مواد پلاستیکی که بر اثر صاعقه رخ داده بود، اظهار کرد: در این حادثه آتش‌سوزی که مهار شد، یک واحد تولید مواد پلاستیکی در شهرک صنعتی شماره یک اردبیل دچار حریق شده که با تلاش مأموران آتش‌نشانی و حضور به‌موقع آنها این حریق کنترل و نسبت به اطفای آن تلاش جدی انجام شد.

وی تصریح کرد: ما با کمک گرفتن از چند ایستگاه تلاش کردیم تا این آتش‌سوزی مهیب را مهار کنیم که تلاش بر پیگیری موضوع و بررسی بیشتر علل و عوامل این حریق است که به‌نظر می‌رسد بروز اختلالات سیستم روشنایی و نیرورسانی بر اثر فرود آمدن صاعقه‌ای زمینه این آتش‌سوزی را فراهم کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در روزهای اخیر و به‌دنبال تغییرات جوی، رعد و برق‌های مهیب ساکنان شهرهای مختلف اردبیل را به وحشت انداخته به طوری‌که در ساعاتی از شبانه‌روز این رعد و برق‌ها بیشتر نمود پیدا می‌کند.

انتهای پیام/62006/الف10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول