اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان تشریح کرد

برنامه‌های گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در شادگان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان گفت: همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر برنامه‌های متعدد و متنوعی در نقاط مختلف شهرستان اجرا می‌شود.

برنامه‌های گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در شادگان

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، لطف‌الله دورقی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه امسال نیز همچون سنوات گذشته مراسم سوم خرداد به صورت پرشور و مردمی در شادگان برگزار می‌شود، اظهار کرد: تقارن این روز با اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و جانباز بر شکوه و عظمت این مراسم می‌افزاید.

وی افزود: نزدیک به 23 برنامه برای سالروز سوم خرداد در شادگان تدارک دیده شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان تصریح کرد: غبارروبی گلزار شهدا، حضور نیروهای بسیجی به صورت منسجم در نماز جمعه، برگزاری دعای پرفیض کمیل، برگزاری نشست هئیت منتظران موعود، نشست نهضت روشنگری و شب شعر، برگزاری نشست بصیرتی، افتتاح پایگاه مقاومت بسیج منتظران، ایجاد ایستگاه‌ صلواتی، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری یادواره شهدا، آغاز دوره آموزشی بدو ورود و برنامه متمرکز بزرگداشت سوم خرداد و فتح خرمشهر از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده به‌مناسبت سوم خرداد در این شهرستان است.

وی ادامه داد: همچنین اعزام مسئولان ادارات شهرستان در قالب کاروان راهیان نور، نشست سیاسی و خاطره‌گویی، نشست هئیت منتظران موعود، برپایی نمایشگاه کتاب و صنایع دستی، نشست نهضت روشنگری از جمله برنامه‌هایی است که به این مناسبت در شهرستان انجام می‌شود.

دورقی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این برنامه‌ها ایجاد روحیه نشاط در مردم است و اجرای این برنامه‌‌ها ظرفیتی برای ایجاد نوعی فرهنگ در راستای یادآوری این رخداد تاریخی و ایجاد نشاط در جامعه است.

وی در پایان، سوم خرداد را روز تبلور شهامت و ایثارگری دلاورمردان عرصه هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم ثبت و ضبط خاطرات دوران دفاع مقدس یک فریضه است که بر دوش همگان گذاشته شده است.

انتهای پیام/72018/گ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول