اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کردستان:

جنس نیروهای مسلح کنونی از جنس عملیات بیت‌المقدس است / تا پای جان از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنیم

فرمانده سپاه کردستان گفت: نیروهای مسلح ما از جنس همان نیروهای دوران جنگ هستند که پیروزی‌های زیادی را برای کشورمان رقم زدند.

جنس نیروهای مسلح کنونی از جنس عملیات بیت‌المقدس است / تا پای جان از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمدحسین رجبی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های نمونه نیروهای مسلح استان که در ستاد سپاه بیت‌المقدس برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه، ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار و سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر نماد مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان است.

وی اضافه کرد: امروز گرد هم آمده‌ایم تا بعد از گذشت سال‌ها یاد شهدا به ویژه شهدای عملیات پیروز بیت‌المقدس را گرامی بداریم، عملیاتی که در نوع خود یکی از بزرگترین عملیات‌های محوری و تعیین‌کننده و نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس محسوب می‌شود.

به گفته فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان، یکی از ویژگی‌های عملیات بیت‌المقدس تغییر در روند فرماندهی نیروهای مسلح در جبهه‌ها بود که افرادی معلوم‌الحال که دل در اردوگاه دشمن داشتند، این اعتقاد را داشتند که باید زمین را بدهیم و زمان بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: بعد از این تغییرات، فرماندهی امام راحل در عرصه دفاع از کشور به ویژه عملیات پیروز بیت‌المقدس نمایان شد تا جایی که با واردکردن ضربات سنگینی به دشمن، خرمشهر آزاد شد.

سردار رجبی تصریح کرد: ملت ایران در آن مقطع زمانی با اعتقاد و ایمان و روحیه شهادت‌طلبی در قالب نیروهای مردمی و بسیج به صفوف نیروهای مسلح پیوستند و برای مقابله با دشمن بعث سازماندهی شدند.

وی یادآوری کرد: اقدامات تحت لوای فرماندهی امام راحل انجام گرفت، در نهایت ، نیروهای مسلح کشورمان با اعتقاد راسخ و اراده‌ای راستین در جنگ با دشمن به عنوان جهاد فی‌سبیل‌الله در عملیات بیت‌المقدس در منطقه‌ای که بیش از 36 هزار نیروی دشمن مستقر بود و خط مرگباری ایجاد کرده بودند، پیروز شدند.

فرمانده سپاه کردستان اضافه کرد: در آن مقطع زمانی امام راحل به درستی فرمودند که "خرمشهر را خدا آزاد کرد".

سردار رجبی افزود: اکنون هم نیروهای مسلح ما از حمایت ملت به مانند دوران دفاع مقدس برخوردارند و دشمن‌شناسی و بصیرت مردم و نیروهای مسلح هم در زمان حال موجب شده است که اقتدار قابل‌قبول در دنیا و تعیین‌کننده در سطح جهانی باشیم.

وی گفت: نیروهای مسلح ما از جنس همان نیروهای دوران جنگ هستند که پیروزی‌های زیادی را برای کشورمان رقم زدند و همه ما با دل و جان برای سربازی از دین و دفاع از انقلاب اسلامی تلاش خواهیم کرد.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان گفت: دشمن به این موضوع آگاهی دارند و باید بدانند که سربازان از این آب و خاک تا پای جان مانند همه عملیات‌های پیروز 8 سال دفاع مقدس ایستادگی خواهند کرد.

گفتنی است در این مراسم از دو خانواده شهید، یک رزمنده عملیات بیت‌المقدس و 18 نفر از پاسداران نمونه سپاه بیت‌المقدس کردستان تجلیل شد.

انتهای پیام/79001/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول