اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس موسسه آموزش علمی کاربردی مدیریت شهری و روستایی وزارت کشور:

رکن اصلی دانشگاه‌های علمی کاربردی، مأموریت‌گرایی و مهارت‌محوری است

رئیس موسسه آموزش علمی کاربردی مدیریت شهری و روستایی وزارت کشور گفت: رکن اصلی دانشگاه‌های علمی کاربردی، مأموریت‌گرایی و مهارت‌محوری است.

رکن اصلی دانشگاه‌های علمی کاربردی، مأموریت‌گرایی و مهارت‌محوری است
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمدرضا مردانی ظهر امروز در مراسم افتتاح دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری اهواز، از زحمات و تلاش شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اهواز، در خصوص برپایی این مرکز علمی گفت: این تکنولوژی حاکی از عزم و اراده ملت و به‌خاطر صبر و پایداری آنان است.

وی اضافه کرد: ما با تکیه بر توانمندی داخلی در راستای تربیت نیروی کار تا به امروز قدم‌های خوبی برداشته‌ایم که یکی از ارکان این توسعه، راه‌اندازی چنین دانشگاه‌هایی است.

رئیس مؤسسه آموزش علمی کاربردی مدیریت شهری و روستایی وزارت کشور با ذکر این نکته که رکن اصلی دانشگاه‌های علمی کاربردی، مأموریت‌گرایی و مهارت‌محوری است، تصریح کرد: ما با نگاهی کاملا تخصصی و نیاز‌محور در راستای اهداف کلان سیاست‌های کشور این گام را دنبال خواهیم کرد.

این مسئول افزود: تفاوت‌های دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی با دانشگاه‌های دیگر در تقاضا‌محوری و عرضه‌محوری است، چراکه ما بر توانایی دانشجویان تکیه و تأکید می‌کنیم که دانشجویان ما توان پیاده‌سازی علم و کاربرد آن را داشته باشند و تئوری و عمل در محیط کار در کنار هم قرار بگیرند.

وی افزود: باید تجربه، توانایی، دقت و ارزیابی بر اساس توانایی کار وجود داشته باشد، چراکه فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی باید کارگشا باشند و امیدواریم که مرکز دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری اهواز نیز به‌عنوان یک مرکز نمونه در کشور مطرح شود.

انتهای پیام/72001/ن/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول