اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان کشوری برگزار شد

اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی دانشجویان غیرایرانی در قزوین

اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی دانشجویان غیرایرانی در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) با حضور مسئولان کشوری برگزار شد.

اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی دانشجویان غیرایرانی در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی دانشجویان غیرایرانی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) با حضور مسئولان کشوری بعد از ظهر امروز در سالن اجتماعات شهدای گمنام این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم که عموم دانشجویان خارجی از ملیت‌های متفاوت حضور داشتند نفرات برتر رشته‌های مختلف ورزشی و تیم‌های برتر در مجموع رشته‌های فرهنگی ورزشی شناخته و به حاضران در مراسم معرفی شدند.

رشته‌های فرهنگی نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی دانشجویان غیرایرانی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی شامل شعر، عکاسی، داستان کوتاه و سرودن شعر فارسی برای دانشجویان افغانستان و تاجیکستان و انشاءنویسی برای دانشجویان خارجی غیر فارسی زبان بود که نفرت برتر هر رشته شناخته شدند.

رشته‌های ورزشی برگزار شده برای دانشجویان غیرایرانی در این جشنواره شامل دو بخش تیمی و انفرادی بود که رشته‌های بسکتبال، والیبال، فوتسال و طناب‌کشی بخشی از آن را تشکیل می‌داد.

رشته‌های پینگ‌پنگ، دو و میدانی، فوتبال دستی و دارت بخش انفرادی جشنواره ورزشی دانشجویان را تشکیل می‌داد.

دانشجویان کشورهای مختلف در کسب مدال‌ها و مقام‌های این دوره از رقابت‌های فرهنگی ورزشی تلاش کرده که برخی از آن‌ها موفقیت‌هایی کسب کردند اما در رتبه‌بندی تیمی، افغانستان، چین و عراق به ترتیب عناوین نخست تا سوم را کسب کردند.

این رتبه‌بندی با جمع‌کردن مقام‌ها و عناوین کسب شده از سوی هنرمندان و ورزشکاران در رشته‌های مختلف بوده که مجموع آن از سوی داوران مسابقات اعلام شده است.

انتهای پیام/77017/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول