اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نطنز:

اطاعت از ولی فقیه موجب عزت و سربلندی کشور شده است

امام جمعه نطنز گفت: آنچه ملت ایران را امروز در دنیا سربلند کرده و در مسیر آرمان شهدا قرار داده، اطاعت و فرمانبرداری از ولایت فقیه است.

اطاعت از ولی فقیه موجب عزت و سربلندی کشور شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام روح‌الله امینی شامگاه دوشنبه در یادواره شهدای نامدار شهرستان نطنز اظهار کرد: برگزاری این یادواره‌ها در انتقال مفاهیم دوران دفاع مقدس به آیندگان مؤثر است و ما در تمام عرصه‌ها باید به دنبال الگوهای برتر باشیم، بنابراین در عرصه ایثار و شهادت رزمندگان اسلام بهترین الگو برای ما و فرزندان ما محسوب می‌شوند.

وی ولایت‌پذیری را از مهم‌ترین شاخصه‌های شهدا دانست و افزود: امروز ولایت‌پذیری و اطاعت از ولی‌فقیه، رمز پیروزی و جاودانگی ملت ما است و آنچه ملت ایران را امروز در دنیا سربلند کرده و در مسیر آرمان شهدا قرار داده و موجب عزت و سربلندی نظام شده، اطاعت و فرمانبرداری از ولایت فقیه است.

امام جمعه شهرستان نطنز تصریح کرد: بعید می‌دانم کسی اهل دین، ایمان و ایران باشد و به شهدا عشق نورزد چرا که شهدا در نزد ملت ایران دارای جایگاه رفیعی هستند.

وی بیان کرد: بی‌شک همه ما تا قیام قیامت مدیون شهداییم چراکه شهدا صادقانه سینه سپر کرده و با تقدیم جانشان امنیت، سلامت و رفاه را برای ما به ارمغان آوردند.

به گزارش فارس، در مراسم یادواره شهدای نامدار نطنز با حضور سردار عروج، مشاور فرمانده سپاه و مسئولان شهرستان از کتاب «قافله ستاره‌ها» نوشته علی ترابیان رونمایی شد.

انتهای پیام/63025/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول