اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته پایانی شهریور ماه سال جاری صورت می‌گیرد

رقابت نماینده والیبال نشسته قم در مسابقات جام باشگاه‌های جهان

نماینده ورزش جانبازان و معلولین استان قم شهریور ماه سال جاری در مسابقات والیبال نشسته قهرمانی جام باشگاه‌های جهان به میدان می‌رود.

رقابت نماینده والیبال نشسته قم در مسابقات جام باشگاه‌های جهان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حال حاضر پرافتخار‌ترین ورزشکار عضو هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم در رشته والیبال نشسته حسین گلستانی است که یکی از اعضای اصلی ترکیب تیم ملی والیبال نشسته مردان کشورمان نیز به شمار می‌رود.

گلستانی با بیان اینکه یک والیبالیست جوان و آینده‌دار است به تازگی از رده سنی جوانان وارد رده سنی بزرگسالان شده است، اما در میادین مختلف داخلی و برون مرزی به افتخارات بسیار زیادی دست یافت و همچنان این شانس را دارد که در میادین آتی موفقیت‌های بیشتری کسب کند.

استان قم از ظرفیت بسیار غنی و توانمندی در رشته والیبال نشسته برخوردار است و در سال‌های اخیر موفقیت‌های بسیار متعددی توسط والیبالیست‌های معلول قم از جمله حسین گلستانی در مسابقات مهم برون‌مرزی اعم از جهانی و پاراآسیایی به دست آمده است.

نکته جالب توجه این است که آخرین موفقیت به دست آمده برای ورزش قم در رشته والیبال نشسته به درخشش حسین گلستانی والیبالیست توانمند و با اخلاق استان قم در مسابقات والیبال نشسته بازی‌های پاراآسیایی 2014 به میزبانی شهر اینچئون کره جنوبی اختصاص دارد.

همچنین گلستانی در سال 93 دیگر موفقیت ارزنده خود را در این رشته ورزشی با درخشش در ترکیب تیم ملی اعزامی کشورمان به رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی مردان آسیا به دست آورد، رقابت‌هایی که دقیقا یک سال پیش به میزبانی ایران در مشهد مقدس به انجام رسید و با قهرمانی مقتدرانه ایران پایان یافت.

حسین گلستانی در کنار دیگر چهره شاخص والیبال نشسته قم یعنی مرتضی جعفری دو سال قبل در مسابقات پاراآسیایی 2013 جوانان در ترکیب تیم ملی کشورمان نیز حضور داشتند و در حالی که گلستانی کاپیتان تیم ملی بود و جعفری نقش پاسور تیم ملی را ایفا می‌کرد، تیم ملی به مقام قهرمانی و نشان طلا نائل شد.

اکنون که بحث حضور نماینده کشورمان در مسابقات والیبال نشسته قهرمانی جام باشگاه‌های جهان مطرح است، اصلی‌ترین شانس والیبال نشسته استان قم برای حضور در این رویداد مهم سال 2015 حسین گلستانی است که اتفاقا عضو تیمی است که قرار شده نماینده ایران در این بازی‌ها باشد.

تیم والیبال نشسته ثامن‌الحجج سبزوار که حسین گلستانی ملی‌پوش والیبال نشسته استان قم را نیز در ترکیب خود دارد، نماینده کشورمان در رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی باشگاه‌های جهان شده و قرار است شهر مقدس مشهد میزبان این دوره از مسابقات معتبر باشد.

مسابقات قهرمانی والیبال نشسته 2015 جام باشگاه‌های جهان از بیست و پنجم شهریور تا دوم مهر سال جاری به میزبانی مشهد مقدس و با حمایت باشگاه ثامن‌الحجج (ع) سبزوار برگزار می‌شود، میزبانی این بازی‌ها به دلیل سابقه خوب ایران در برگزاری رقابت‌های والیبال نشسته جوانان جهان در سال 88 و مسابقات قهرمانی آسیا در سال 93 به کشورمان داده شده است.

ثبت‌نام تیم‌های مایل به شرکت در این رقابت‌ها آغاز شده و تا یک ماه آینده در جریان خواهد بود، در حالی که به نمایندگی از ایران تیم ثامن الحجج سبزوار (ع)، قهرمان سه دوره لیگ بر‌تر و نیز قهرمان آسیا در این دوره از بازی‌ها حضور خواهد یافت.

انتهای پیام/78002/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول