اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ورود ارشاد در بعد هنری جشن سیاه‌جامگان

صدور مجوز برای جشن سیاه‌جامگان ارتباطی با ارشاد ندارد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد گفت: صدور مجوز جشن سیاه‌جامگان به عهده ارشاد نیست و حرف ما فقط و فقط این است که اجرای طنز عباس رضازاده هر زمانی هم که این مراسم برگزار شود باید بدون فروش بلیت و تبلیغ برای وی باشد.

صدور مجوز برای جشن سیاه‌جامگان ارتباطی با ارشاد ندارد

یوسف امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به عدم صدور مجوز برای برگزاری جشن شکرانه صعود تیم سیاه‌جامگان به لیگ برتر اظهار کرد: اصولا آنچه مشخص بوده این است که برنامه‌های ورزشی به اداره ارشاد مشهد ارتباطی نداشته و ندارد و ساز و کار ارشاد در حوزه کاری‌اش کاملا مشخص است.

وی افزود: ارشاد فقط در حوزه برگزاری برنامه‌ها، در بخش فرهنگی و هنری آنها ورود پیدا می‌کند و بنا نیست که ما برای برگزاری هرگونه مراسمی که فرهنگی و هنری هم نباشد ورود پیدا کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد با بیان اینکه ما موظف هستیم در حوزه برنامه‌های هنری هر مراسم نظیر جشن صعود سیاه‌جامگان اعلام نظر کنیم، تصریح کرد: بر  مبنای نامه‌ای که موسسه به ما ارسال کرده، آنها تصمیم بر برگزاری جشن شکرانه سعود به لیگ برتر را در سالن شهید بهشتی داشته‌اند و در ادامه نامه ذکر شده که این مراسم با سخنرانی سردار غیاثی، محمد رضا عباسی، مالک باشگاه و اجرای طنز عباس رضازاده است.

امینی یادآور شد: ارشاد مشهد به سخنرانی‌ها و سایر برنامه‌های این جشن کاری ندارد و حتی تصمیم‌گیری در مورد برگزاری این جشن هم در حیطه وظایف ما نیست، حرف ما فقط و فقط این است که اجرای طنز عباس رضازاده هر زمانی هم که این مراسم برگزار شود باید بدون فروش بلیت و تبلیغ برای وی باشد.

وی تصریح کرد: در حقیقت مشکل ما در این جشن و در بعد هنری آن برگزاری طنز عباس رضازاده بوده و تاکید کرده‌ایم که اگر بناست وی جنگ و برنامه‌ای اجرا کند باید بدون فروش بلیت و تبلیغات شهری برای وی باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد خاطرنشان کرد: البته پاسخ این نامه را بنده برای اداره اماکن نوشته‌ام که اگر این جشن برگزار شد عباس رضازاده در صورت عدم فروش بلیت و تبلیغات شهری اجازه اجرای برنامه دارد و فقط در همین بخش جشن سیاه‌جامگان ما اظهار نظر می‌کنیم چرا که اصل صدور مجوز به ارشاد مشهد ارتباطی نداشته و باید از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان و فرمانداری پیگیری شود.

انتهای پیام/3138/ر30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول