اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ اسلامشهر:

انجمن هنرهای نمایش اسلامشهر انجمن برتر استان تهران شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان اسلامشهر گفت: انجمن هنرهای نمایشی شهرستان اسلامشهر، به‌عنوان انجمن برتر در سطح استان تهران معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت.

انجمن هنرهای نمایش اسلامشهر انجمن برتر استان تهران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، صادق محمدزاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: انجمن هنرهای نمایشی شهرستان اسلامشهر در بین انجمن‌های نمایش شهرستان‌های استان تهران، جزو سه انجمن برتر استان برگزیده و معرفی شد.

وی با اشاره به جشن اردیبهشت تئاتر استان تهران بیان کرد: همزمان با برگزاری جشن اردیبهشت تئاتر استان تهران در اردیبهشت‌ماه سال جاری و تجلیل از فعالان حوزه نمایش، از انجمن هنرهای نمایشی شهرستان اسلامشهر به‌‌عنوان یکی از انجمن‌های برتر استان تهران تقدیر شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر با اشاره به برگزاری نمایش صحنه‌ای و خیابانی توسط انجمن هنرهای نمایشی این شهرستان تصریح کرد: انجمن هنرهای نمایشی اسلامشهر با هدف شناسایی و پرورش استعدادهای درخشان، با محوریت آموزش و اجراهای عموم در سال 93 توانست با اجرای 44 نمایش صحنه‌ای و خیابانی به مدت 209 شب به‌ عنوان یکی از سه انجمن‌های برتر استان تهران انتخاب و معرفی شود.

وی به حمایت و پشتیبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر از انجمن‌ها و هنرمندان اشاره کرد و گفت: با توجه به حمایت و پشتیبانی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی از انجمن‌ها و هنرمندان، این اداره نیز در این ارزیابی یک‌ساله به‌عنوان یکی از ادارات فعال استان معرفی شد.

محمدزاده خاطرنشان کرد: انجمن هنرهای نمایشی اسلامشهر با هدف شناسایی و حمایت از گروه‌های نمایشی، آمادگی جذب هنرمندان این حوزه را داشته و با برنامه‌های ویژه‌ای در قالب برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه بازیگری، کارگردانی و نویسندگی و اجراهای عمومی درصدد اجرای برنامه‌هایی مطلوب‌تر در سال جدید است.

انجمن هنرهای نمایش شهرستان اسلامشهر در دو سال اخیر توانسته با مدیریت مهدی فناییان یکی از فعالان عرصه هنر تئاتر، فعالیت‌های چشمگیری داشته باشد که تشکیل کلاس‌های آموزشی، فعال شدن گروه‌های نمایشی و بازنگری نمایشنامه‌ها و ... را می‌توان از جمله فعالیت‌های موفق این انجمن ذکر کرد.

انتهای پیام/3154/ن/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول