اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز آموزش‌های تخصصی جهاد دانشگاهی همدان

مرکز تخصصی آموزش بخش حمل و نقل جاده‌ای جهاد دانشگاهی همدان مجوز گرفت

مدیر مرکز آموزش‌های تخصصی جهاد دانشگاهی همدان گفت: جهاد دانشگاهی استان همدان موفق به اخذ مجوز تاسیس سومین مرکز ذیصلاح آموزش بخش حمل و نقل جاده‌ای شد.

مرکز تخصصی آموزش بخش حمل و نقل جاده‌ای جهاد دانشگاهی همدان مجوز گرفت
آمنه فرهادی‎مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: بعد از اخذ مجوز و فعالیت دو مرکز تخصصی طب کار و خون بند ناف توسط جهاد دانشگاهی همدان، مرکز آموزشی شاغلان بخش حمل و نقل جاده‌ای در راستای بسط و گسترش اقدامات آموزشی معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی در این نهاد راه‌اندازی و تاسیس می‌شود.

وی افزود: اقدامات مورد نظر در راستای اخذ این مجوز در حدود چهار سال پیش صورت گرفته بود که بالاخره با پیگیری‎های صورت گرفته، این مجوز در اردیبهشت 94 صادر شد.

مدیر مرکز آموزش‌های تخصصی جهاد دانشگاهی همدان خاطرنشان کرد: همه شاغلان در بخش حمل و نقل جاده‌ای می‌توانند در دوره‌های آموزشی این مرکز شرکت کرده و گواهینامه معتبر زیر نظر جهاد دانشگاهی همدان را دریافت کنند.

وی با اشاره به ضرورت اخذ کارت هوشمند برای رانندگان مسافری و باری تاکید کرد: گذراندن دوره‌های مورد نظر برای عموم رانندگان بخش حمل و نقل جاده‌ای ضروری است.

فرهادی ادامه داد: این مرکز تنها مرکز فعال در این حوزه در جهاد دانشگاهی‌های سراسر کشور بوده و تنها مرکز برگزارکننده دوره‌های آموزشی برای رانندگان مسافری و باری است.

وی افزود: با توجه به اخذ این مجوز و تامین کادر آموزشی این مرکز، تعداد 9 مربی، آموزش‌های لازم را در این زمینه دیده‌اند.

مدیر مرکز آموزش‌های تخصصی جهاد دانشگاهی همدان در پایان اضافه کرد: در حال حاضر اقداماتی را در راستای رایزنی با انجمن‌های صنفی مسافری و باری برای انجام هماهنگی‌های مورد نظر انجام داده‌ایم، به طوری که درصدد برگزاری اولین دوره‌ها در مرکز استان و شهرستان‌ها هستیم.

انتهای پیام/89029/الف/گ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول