اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تربیت‌بدنی آموزش و پرورش مازندران:

یک‌هزار مدرسه مازندران زیرپوشش المپیاد ورزشی درون‌مدرسه‌ای قرار گرفتند

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران گفت: امسال بیش از یک‌هزار مدرسه مازندران زیرپوشش المپیاد ورزشی درون‌مدرسه‌ای قرار گرفتند.

یک‌هزار مدرسه مازندران زیرپوشش المپیاد ورزشی درون‌مدرسه‌ای قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدعلی ساداتی پیش از ظهر امروز در همایش تربیت‌بدنی و سلامت که در اردوگاه شهدای بادله برگزار شد، اظهار کرد: همه فعالیت‌های آموزش و پرورش با توجه به کمبودها و نارسایی‌ها به تعلیم و تربیت دانش‌آموزان معطوف شده است.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش مازندران در حوزه تربیت‌بدنی و سلامت در سال‌ تحصیلی جاری عناوین زیادی را کسب کرد، افزود: بیش از یک‌هزار مدرسه مازندران زیرپوشش المپیاد درون‌مدرسه‌ای قرار گرفتند.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران اضافه کرد: سال گذشته دو دانش‌آموز مازندرانی در مسابقه نقاشی با شعار بهداشت جهانی مقام برتر جهانی را کسب کردند.

این مسئول با بیان اینکه 100 عنوان قهرمانی، نایب‌قهرمانی و مقام سومی در مسابقات ورزش دانش‌آموزی کشور ره‌آورد فعالیت‌های آموزش و پرورش مازندران است، تصریح کرد: کسب چهار عنوان برتر در جشنواره دانش‌آموزی نوجوان سالم، برگزای جشنواره دانش‌آموز نوجوان سالم، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه سلامت و 32 همایش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از سری فعالیت‌های آموزش و پرورش در مازندران است.

ساداتی تهیه و توزیع وسایل ورزشی در مدارس را بخشی از فعالیت در حوزه تربیت‌بدنی و سلامت دانست و ادامه داد: راه‌اندازی کانون‌های ورزشی و درون‌مدرسه‌ای از اقدامات خوب حوزه تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش محسوب می‌شود.

وی گفت: در نظر داریم با حمایت معاونت حوزه تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش فعالیت‌های درون‌مدرسه‌ای حوزه ورزش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس شهرستان و مناطق مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/86006/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول