اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا

رصد عمومی آسمان شب در مرکز نجوم ادیب برگزار می‌شود

مدیر مرکز نجوم ادیب گفت: یکصد و هشتاد و هشتمین رصد عمومی آسمان شب فردا از ساعت 20 تا 23 در مرکز نجوم ادیب برگزار می‌شود.

رصد عمومی آسمان شب در مرکز نجوم ادیب برگزار می‌شود
حسین مزروعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از اصفهان اظهار کرد: این برنامه که به رصد ماه و سیاره‌های مشتری و زهره اختصاص دارد، با استفاده از ابزارهای رصدی مخصوص می‌توان ماه و عوارض سطحی آن را مشاهده کرد.

وی با اشاره به ویژه‌‌برنامه در نظر گرفته شده از سوی این مرکز افزود: در این برنامه قرار است هلال سیاره زهره و اقمار مشتری نیز رصد شوند.

مدیر مرکز نجوم ادیب نیز به غرفه‌ها و بخش‌های مختلف در نظر گرفته شده در این ویژه‌برنامه اشاره کرد و ادامه داد: سخنرانی علمی با موضوع سفر در زمان، غرفه تازه‌های نجوم و فضا، غرفه آموزش صورت‌های فلکی، غرفه طیف‌نگاری، غرفه نجوم و کودک، غرفه لذت فیزیک، مسابقه و بازدید از رصد خانه مرکز از جمله این برنامه‌ها هستند.

وی بیان کرد: در رصدهای عمومی، غرفه‌ای علمی برای استفاده کودکان هم فراهم شده و شرکت در برنامه آسمان شب برای عموم شهروندان آزاد و رایگان است.

مدیر مرکز نجوم ادیب تصریح کرد: این برنامه در مرکز آموزش نجوم ادیب واقع در خیابان سعادت‌آباد، جنب ورزشگاه امین برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به حضور می‌توانند با شماره‌های 36683535 و 36691800 تماس بگیرند.

انتهای پیام/2301/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول